söndag 2 oktober 2016

Stor höstrea och nyheter i butiken

Det känns lite märkligt att vi är inne i oktober, dagarna har varit så varma och härliga förutom i mitten av veckan när det regnade och stormade. Dagarna blir bara kortare och kortare och det gäller att ge sig ut en stund mitt på dagen för att fånga solen :-).

Igår startade höstrean hos Aunt Molly och det är nu upp till 70 % rabatt på quiltade överkast, kuddar och kuddfodral, lampskärmar och ljuslyktor.
Där finns också lite annat smått och gott, som till exempel hjärtat på bilden ovan. Det är jättefint att använda till dukningen!
Fler quiltade plädar...
Vi rear också ut kvarvarande doftljus från Geodesis för 129 kr, ordinarie pris är 295 kr (har sett många butiker som tar 349 kr och uppåt för dem).
Det finns också lite nyheter i butiken, bland annat ett fantastiskt virkat överkast. Det är otroligt välgjort och jag tänker på alla timmar någon lagt ner på detta!
Det finns också fler hästplanscher inlagda, även dessa är från den fina samlingen Napoleontidens hästar.

Önskar er en fin söndagskväll!

Många kramar
Bitte

3 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gomorron
Fina saker du visar, ska kolla in där
när jag skrivit här. Blev för mycket för
mig med båda blogg och IG, men en vacker dag
kanske jag börjar blogga igen.
Och det du läste på Ig hände när jag var på
Selma spa i Sunne med jobbet, dock på kvällen
när vi hade lekar!! Blev tacklad bakifrån under
en ballonglek så ett revben gick av och en nerv
kom i kläm i ryggen. Är sjukskriven denna vecka
också, sen räknar jag med och kunna börja jobba
igen. Ha nu en fin start på oktober och vi hörs
Kramar/AM

Hajan sa...

ÅH SÅ MÅNGA FINA SKER DU HAR. OM DU VISSTE SÅ MÅNGA SÄNGÖVERKAST JAG VIRKAT.
JAG HAR INGET KVAR SJÄLV, IBLAND UNDRAR JAG OM BARN OCH BARNBARN FÖRSÅR HUR MYCKET ARBETE DET LIGGER BAKOM ETT SÅDANT.

KRAM FRÅN HAJAN

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hej igen, svarar här för jag hittade inte din mejladress via mobilen. Och jag är mycket bättre, speciellt revbenet. Nerven i ryggen gör så att låret domnar på utsidan och gör jätteont ibland spec på natten.
Men det blir bra, tar bara lite tid. Och idag kom paketet, tack för supersnabb leverans, hjärta och gotta :) Du vet vad jag gillar. Och kudden blev jättefin ihop med dom jag har.
Stort tack och kramar/AM