torsdag 25 augusti 2016

Lite nyheter i butiken


Nu finns det lite nytt i butiken igen, bland annat jättefina lampfötter i trä.


Charmiga fotoramar i ben...


... och de här runda kuddfodralen i sammet som alltid varit populära. De finns i fyra olika färger.



Stora lyktor av metall med antikfinish...


... och stora ljuskoppar av glas som nästan ser ut som att de är strösslade med sand.


Vi har också fått hem benvita quiltade kuddfodral som är hela 60 x 60 cm. På bilden ser de ljusgrå ut, men de är benvita/naturvita.

Ni hittar fler nyheter HÄR.

Önskar er alla en fin helg, själv reser jag bort om en liten stund och kommer hem igen på lördag.

Kramar Bitte

3 kommentarer:

Hajan sa...

Åh så mycket fint Du har igen i din butik.
Det är nog svårt att inte köpa hem när det erbjuds. Förstår det så länge som du kämpade förut.
Så spännande tycker jag.
trevlig helg önskar Hajan

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gomorron
Det var mycket fint, roligt att du
är igång igen med butiken. Och du har ju två
jobb, håller med om att det tog emot första
veckan. Den här veckan började jag med ledig
dag, inte dumt alls.
Trist att du tappade mobilen, det är ju inga
billiga saker nuförtiden. Jag har en iPone6, sonen
har en 7:a, kan vara lite vassare kamera i den men
min är nästan lika bra. Kan tänka mig att dom säljer
6:orna billigare nu när det kommit en ny.
Ha det bra och vi hörs
Kramar/AM

Hajan sa...

Det är dåligt med kommentarer, alla går över till Instagram och facebox.
Men jag hänger väl kvar här. kram fråm Hajan