lördag 9 januari 2016

Vinterbleka buketter


Så här års tycker jag det är så vackert med vinterbleka blommor som till exempel en bukett vita tulpaner med eucalyptus. Färgen på blommorna passar bra mot det vinterbleka på andra sidan fönsterrutan på något sätt.


Idag är det ännu kallare än under gårdagen, trots att det skulle bli mildare i helgen? Med milt menar jag att temperaturen skulle ligga kring -15 grader ;-).


Här är det just nu -22 grader så jag längtar inte sådär jättemycket efter att åka och handla i eftermiddag! Förhoppningsvis blir det lite mildare i morgon.

Samtliga bilder i inlägget är lånade från moncheribridals.com

Önskar alla en fin helg i kylan!

Många kramar
Bitte

6 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Åh så vackra bilder...och jag håller med dej...vinterbleka färger på blommorna är ju superfint ;))....passar perfekt en dag som denna ;))
Jag har bara varit ut och fyllt på fågelmaten...inget mer utegång för mej idag !
Förresten håller vi på att spackla i sovrummet, det ska tapetseras...härligt!
Ha en fin helg!
Vinterkram

Lena sa...

Underbar bukett! Passar så fint med dessa färger till vintern.
Ha en fin helg bästa du
/Lena

Hanna sa...

Vackert
Ha en bra söndag
Hanna

Bitte sa...

Tack Lena!

Hoppas att du har haft en bra helg så här långt, skönt att det bara är söndag idag :-).

Kramar
Bitte

American Actor HD Wallpapers sa...

Wow ! Very nice,,,i really like it..

HD Wallpapers sa...

I deal with such info a lot. I was looking for this particular information for a long time. Thank you and good luck.