fredag 8 januari 2016

Frostnupna kinder och sen leverans


Brrrr, kylan håller i sig och hundarna håller sig för att slippa gå ut! Som tur är ska det bli lite mildare i helgen i alla fall, allt blir så jobbigt på något sätt när det är kallt ute. 

Efter inventeringen stod det klart att jag har alldeles för många saker kvar i lager och när jag sedan fick en sen leverans av varor som jag blev lovad i början av oktober, bestämde jag mig hastigt och lustigt för att lägga ut lite av det som finns kvar i min före detta bloggshop. Ni som följt mig under många år minns kanske bloggshoppen jag hade innan jag startade Aunt Molly's? :-)


I bloggshoppen kommer jag även att lägga ut en del gamla saker som jag aldrig hann lägga in i butiken, som till exempel det här antika dockhuvudet från Gustafsberg. I bloggshoppen finns också den vackra vinterängeln med frostnupna kinder på översta bilden.


Det var de här vackra förstoringsglasen som kom hem på tok försent, så jag säljer dem nu i bloggshoppen i stället. Jag kommer dock inte att starta en ny "butik"i stället för Aunt Molly's, utan har mer tänkt att ha bloggshoppen för att sälja ut en del av de varor som finns kvar i lager.

Det var så roligt att titta på alla gamla bilder jag hade i bloggshoppen, många av varorna köpte jag in under våra resor i Kina så en hel del fina minnen väcktes till liv :-).

Jag kommer att ha en länk till bloggshoppen i högerspalten, annars kommer ni till den HÄR.

Ha en fin helg!

Många kramar
Bitte

3 kommentarer:

Lena sa...

Vad kul! Saknar dock "Aunt mollys" ..... en underbar butik!
/Lena

Bitte sa...

Jag saknar också butiken Lena, är så van att hålla på med den varje dag :-).

Kramar
Bitte

Brooklyn Decker sa...

Your blog is very impressive….
________________________
American Actor HD Wallpapers