lördag 30 januari 2016

Ett litet avbrott...


... från både jobb och annat blev det då jag fick lunginflammation för några veckor sedan och har legat däckad. Nu har jag i alla fall börjat jobba igen och det känns skönt :-).

Igår drog världens oväder förbi, det stormade och spöregnade så nu är det ishalka ute. Det var en väldigt vacker vinter innan med perfekt före, så jag känner mig lite sur för allt regn som vräkte ner och förstörde allt.

Önskar alla en riktigt fin helg!

Många kramar
Bitte

5 kommentarer:

Huset bakom lindarna sa...

Så jobbigt med lunginflammation, skönt att du är på bättringsvägen! Ja det vackra vita försvann fort, här i söder finns det bara någon smutsig snöhög kvar.
Just nu känner jag det som en enda lång väntan till våren!
Ha det bra! Kram/Finas mammis

Hajan sa...

Då förstår jag att Du haft det jobbigt. Sådant tager tid också
för kroppen att fixa till sig.
Det är lurigt med lunginflammation, jag trodde det bara var en vanlig
förkylning. Men så sade hon, Du har haft en rejäl inflammation.
Hoppas nu på snar bättring för dig, stor kram från Hajan

House and Garden by Bia sa...

ja visst var det blåsigt, men vi märkte inte alltför mycket av det ändå ;))
Men nu är det bättre ;)...........hoppas du får en fin vecka och att du mår lite bättre nu ;))
Kram från bia

Evas Kvarnaro sa...

Aj då lunginflammation inte kul, stackars dig, förstår hur jäkligt du haft det.
Jag fick samma förra året, det började vid nyår - fortsatte månaden ut, sedan urininfl.
sedan vanlig influensa plus lite annat 'smått och hemskt'.
Med andra ord tre till fyra månaders väntan på bättre tider, gick som en zombi.
Vilken tur du att det gick över såpass fort, men för hela friden var rädd om dig,
så inga följdsjukdomar hoppar på dig. Influensan härjar här nu . . . . .
Jag, vi släpper inte in några virusar och baciller i vårt hem detta året, har hängt en knippe vitlök på alla tre dörrarna, hi hi hi . . . . (tänk om det hjälpte) fniss ....
Ovädret är hos oss nu, om det nu är samma, de där hemska hårda vindarna har varit alldeles för många sista tiden. De, vindarna 'gaddar' samman sig och blir stora tillsammans. Jag är trött på dem också, får en sådan hemsk spännings huvudvärk av lågtrycket. Men man får bita ihop.
Sköt om dig, kram/ Eva

gerry smith sa...

HD Wallpapers
I will be waiting for your next post.