torsdag 17 december 2015

Aunt Mollys julkalender - Lucka nr 16 och 17


Vilka intensiva dagar det har varit och är, all tid går till paketpackning och jag jobbar långt in på nätterna! :-) Det är ändå härligt med den här julruschen och allt kommer att lugna ner sig i början av nästa vecka. Därför hann jag aldrig göra ett inlägg igår, så idag blir det dubbel lucköppning med två erbjudanden i stället :-).

I en av luckorna finns en söt skål/ljuslykta av fattigmanssilver, Skålen är 10 cm i diameter och 5 cm hög och jättefin att t.ex. ha russin och mandel i så här till jul. Man kan också ha den som en fin ljuslykta. 

 Ordinarie pris är 49 kr, dagens pris är 25 kr! Erbjudandet gäller endast idag och så långt lagret räcker.
 
Du hittar skålen HÄR.
 

I den andra luckan finns två vackra linnedukar, en med gustavianskt mönster och den andra med blommönster.

 Ordinarie pris är 275 kr, dagens pris är 100 kr! Erbjudandet gäller endast idag och så långt lagret räcker.
 
Du hittar dukarna HÄR.

Ha en fin torsdag!

Många kramar
Bitte

1 kommentar:

Evas Kvarnaro sa...

Mycket vackra 'ting' du har och säljer, förstår att du har fullt upp i butiken nu inför julen, det är ju bra.
Du säljer inte dina vovvar då, jag är intresserad av dem alla, hi hi . . .
Sötnosar alla tre, om jag bott nära kunde jag väl åtminstone fått vara hundvakt . . .
För du har ju inte tid att gå på promenader med dem nu och jag har mycket tid . . .

Att skriva inlägg varje dag till lucköppning kräver sin tid det också, lycka till.
Må väl/ Eva

Ps. Om du får några dukar över, kvittar vilken av dem så köper jag gärna en.
Vet inte hur man beställer på din 'varukorg' men om du uppmärksammar detta så är
jag en kund. Jag har swiss.