tisdag 1 december 2015

Aunt Mollys julkalender - Lucka nr 1

 
Den första julen jag hade butiken hade jag "lucköppning" varje dag i december och jag tänkte ha en julkalender i år också :-). Så... voìla:
  
I dagens lucka finns ett vackert julhänge som består av en virkad stjärna dekorerad med tyll, en bokmärkesängel och en hängande prisma. Hänget är ca 10 cm i diameter och kommer från Jeanne d'Arc Living. Den hängande prisman skimrar så vackert i skenet från julgransljusen. 

 Ordinarie pris är 69 kr, dagens pris är 25 kr! Erbjudandet gäller endast idag och så långt lagret räcker.

Du hittar julhänget HÄR.

Ha en fin dag!

Många kramar
Bitte

2 kommentarer:

Hajan sa...

Det var ett vackert hänge, det hade man ju förr i sina granar.
Det var ju mycket nedsatt, lilla gumman.
Jesnne Ark lever ju på namnet, så är det ju.
Det är ju bokmärke som bokmärke. Dina unga kunder vill nog ha detta.
I min barndom var det ju underbart med detta, tänk vad man sparade och gjorde fina saker.
Nu för tiden har ju folk inter tid att fira jul,
konstiga tider vi lever i.
Ha det riktigt bra nu i December önskar Hajan

House and Garden by Bia sa...

Vackert hänge och den gammaldags stilen gillar jag på jul ;))
Sen kom jag på att jag skulle vilja veta var du bor i H-sand...nyfiken som jag är, hihi...bara för att jag ju känner till staden och det är alltid kul att veta på ett ungefär var ens bloggvänner håller till ;))om man känner till staden , det vill säga ;)...mina föräldrar bor på Nattviksg., och där är vi ju ibland och hälsar på ;))....det är en gullig liten stad...min hemstad ;))
Ha det gott min vän !
Kram bia