söndag 22 november 2015

Fler nyheter

 
Häromdagen fick jag hem helt underbara fuskpälsplädar i kaninimitation. Precis som med de modeller jag har haft i butiken tidigare "händer" det något med plädarna när man vecklar ut dem, det blir liv och rörelse i dem på något sätt. Det är kanske också det som gör att de ser så verkliga ut.
 
 
Just kaninplädarna är så otroligt mjuka och lena och de har en slät, fin yta. De finns i två färgställningar - grå och brun. Plädarna är verkligen naturtrogna, men som tur är har inga djur behövt sätta livet till :-).
 
 
Jag fick också hem så fina stickade plädar i bomull, de har klassisk kabelstickning (eller fiskarflätor som vi säger häruppe i norr :-). De passar lika bra i soffan som på altanen en kylig sommarkväll. Just den här stickningen är så fin om man har en marin stil också!
 
 
I leveransen fanns också necessärer i chinchillaimitation i två storlekar. Den minsta passar bra som makeupväska och den större som necessär. Man kan också förvara smycken i dem då de är så mjuka och fina.
 
 
En annan nyhet är fina wine bags i fuskpäls som är en bra gåbortspresent i juletid. Den här modellen är stor och rejäl och en champagne- eller pommacsflaska passar perfekt i den. Man kan också använda den på vinterutflykten som en extra värmekälla utanpå termosen.
 
 
Sist men inte minst har jag beställt hem Geodesis doftljus som jag tidigare sålt i butiken i flera omgångar, den här gången beställde jag några ljuvliga jul- och vinterdofter. Black Tea har jag sålt i butiken tidigare och den har en lätt och fräsch doft av svart te. Rooibos är en av årets nyheter och doftar varmt och lite kryddigt av rooibos-te. Tonka har en varm och söt doft med toner av mandel, vanilj och cederträ och Balsam Fir har en frisk och lite fruktig doft av skog och gran.
 
Samtliga dofter är milda och naturliga och har inte den där syntetiska doften som många andra doftljus har. Ljusen brinner också ur glasen helt och hållet, vilket visar att de är av hög kvalitet!
 
Ni hittar alla nyheterna HÄR.
 
Hoppas att ni får en fin start på veckan!
 
Många kramar
Bitte

2 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Gud så härliga plädar...och doftljus gillar jag ;)...har köpt några med juldoft...härligt !!
Och idag har jag börjat pynta...men vilken tid det tar !!!...mycket tid gick åt till att fixa på bron...och ändå är det inte riktig klar där...och inomhus har jag satt upp julgardiner (diskreta) och alla stakar och stjärnor är klara. Resten tar jag pö om pö ;))...men nu ska vi äta hämt pizza och bara njuta av kvällen och tända lite ljus och se på IDOL ;))....i morgon fortsätter jag igen, hihi...
Kram vännen !

Hajan sa...

Åh så tjusigt måste jag få säga.
De är ju ljuvliga dessa Fuskpälsar, snyggt bara att ha i en stol-


Ha nu en trevlig Advent önskar Hajan