fredag 27 november 2015

Butiken upphör och stänger den 25/12

 
Så var den här till slut, dagen som jag gruvat mig för så länge. Att det blev just på "Black Friday" var kanske passande på sitt sätt, för det är med lite sorg i hjärtat jag idag måste meddela att butiken Aunt Molly's upphör och stänger den 25/12.
 
Jag har velat fram och tillbaka över detta under en längre tid nu, men nu är det alltså bestämt. Butiken är öppen som vanligt till och med julafton, men på juldagen stängs sidan ner och efter det går det inte längre att göra några beställningar.
 
Vi har sänkt priset på de allra flesta varor med upp till 50 %, förutom på en del nyhemkomna och en del gamla och antika varor. Under de närmaste veckorna kommer vi att lägga ut en del nyheter också, dessa läggs då ut till riktigt bra pris eftersom butiken snart stänger.
 
Välkommen in i en julpyntad butik med massor av prissänkta varor! Du kommer till butiken om du klickar HÄR.
 
Önskar alla en riktigt fin helg!
 
Många kramar
Bitte

2 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det måste ha varit ett tungt beslut, så
ledsamt att du stänger ner. Förstår
samtidigt att du haft det jättestressigt för
och hinna med allt. Är så glad för allt fint
jag köpt hos dig, den rosaskimrande fuskpälspläden
ligger i soffan nu. Och ska såklart titta in
i butiken nu direkt.
Stor kram till dig/AM

Hajan sa...

Förstår att det var ett svårt beslut att fatta för Dig.
Det måste kännas tråkigt, men man orkar ju inte allt.
Det är ju så mycket som följer med en sån här butik.

Hoppas det kommer att gå bra för Er, lycka till.
Kran Hajan