fredag 1 maj 2015

Lite nyheter


Nu fick jag till sist en stund för mig själv! Monsterbarnen har fått kvällsmat och busat av sig och nu sover både stora och små monster. H är på tjänsteresa så jag är ensam med monsterbarnen och det har varit riktigt intensiva dagar. Först sent ikväll kom jag på att jag inte ätit någon middag! :-)
 
Jag har äntligen lagt in lite nyheter i butiken, bland annat de fina gråblå kuddarna på bilden ovan. De har ett diskret orientaliskt mönster som har en svag silverton.
 

Jag har också fått hem fler runda sammetskuddar, den på bilden ovan är kittfärgad. En färg som passar till mycket! I senaste Sköna Hem visas de gröna sammetskuddarna jag fick hem för några veckor sedan, det var jättefina vårliga bilder!
 

De här söta kuddfodralen från Jeanne d' Arc Living finns också i butiken, de är ljust grå och har ett fint harlekinmönster.
 

Ett antikt viktorianskt handräckningskort...
 

...och ännu ett viktorianskt kort med bibelcitat.
 

Nu när sommaren närmar sig tycker jag det är så fräscht med blåvitt porslin, mer blåvitt kommer inom kort!
 
Önskar alla en riktigt fin helg! Jag ska plåstra om mina händer och sedan ska jag nog gå och lägga mig :-).
 
Många kramar
Bitte

3 kommentarer:

Hajan sa...

God morgon, god morgon till Dig och de små monstren.
Det är jämt upp förstår jag med
dessa gulliga valpar.
Det är många små som ni hjälpt till världen. Det måste ju kännas bra. Här duggregnar det ute och är
bara 5+ grader ute. Det är ett tag sen sist jag hörde något från Dig. Inte kan jag väl ha missat
dig. I vilket fall som sist bliver jag glad när Du är i farten och skriver på din blogg.
kram Harriet

Hanna sa...

så mycket fint
Ha en fin helg
Hanna

House and Garden by Bia sa...

Härliga kuddar...jag älskar ju grått i alla nyanser ;)
Hoppas allt är bra med dej ;)
Kram och hej!
Bia