måndag 9 mars 2015

Lite nyheter


Hej alla!

Hoppas att ni har fått en bra start på veckan! Idag har vi haft sol och klarblå himmel hela dagen, det känns så otroligt skönt att vi går mot vår och värme :-).

Som jag skrev tidigare så har livsandarna börjat återvända. Jag var så slutkörd efter jul så jag mer eller mindre bestämde mig för att stänga butiken för gott. Det kanske var tur att jag drog på beslutet, för nu känns det inte alls lika aktuellt längre :-). Jag har samlat kraft och ny energi så nu kör jag på ett tag till!

Två leveranser med vårliga nyheter är på väg hem och nästa vecka fyller butiken fyra år, det tänkte jag fira med fina erbjudanden :-). Jag återkommer om det nästa vecka!

Lite nyheter finns inlagda i butiken, ni hittar dem HÄR.

Många kramar
Bitte

4 kommentarer:

Evas Kvarnaro sa...

Livet är inte lätt, vi jobbar och stressar för att allt ska 'gå ihop' sig
när inte tiden räcker till blir det stopp i 'järnkontoret'.
Känner igen mig precis, efter när jag 'gick i pension' (våren 2014) har jag haft så mycket att göra och fixa och hjälpa barn och barnbarn med ditt och datt, när november kom 'gick jag in i väggen'. Har varit helt slut, ville bara sova och jag har oxå sovit ut.
Nu när våren är här och jag älskar
mars månad, dagen blir längre och ljuset återkommer det spirar även i kroppen, hihi . . . .
Hoppas du får ny styrka, energi och glädje med vårens ankomst.
Må väl/ Eva

House and Garden by Bia sa...

När våren kommer blir allt lättare...så är det ;))...och så himla söta valpar i förra inlägget...man blir ju helt till sej, hihi....
Ha det gott i H-sand ;)
Kram bia

Hajan sa...

Var inne och tittade vad Du hade för saker till försäljning.
Underbara Selma Lagerlöf.
Hoppas på em bra vecka för Dig.


hälsar Hajan

Marie maräng sa...

Ibland är det tur att man inte brådskar fram viktiga beslut... Glad att du inte gjorde slag i saken :)

Spännande och se vad du hittar på. Grattis i förskott till 4-årigen!

Önskar dig en fin vecka!
Kram Marie