måndag 24 november 2014

Regn och rusk och lite nyheter

 
Nu var det längesen jag kikade in här, veckorna försvinner så fort och det är så otroligt mycket jobb just nu! Det har också varit extra mycket med hundarna på sistone. Förra helgen tävlade Mollie i norrlandsmästerskapen/uttagningarna till SM och tävlingen började relativt bra för Mollies del. Dag två tog tävlingen abrupt slut när Mollie och husse korsade björnspår, då tyckte Mollie att det var färdigtävlat :-). Det var förstås lite snöpligt, men jag berömde Mollie jättemycket när hon kom hem för vi har sagt till henne så många gånger att hon ska springa tillbaka och hålla sig vid H om hon träffar på stora rovdjur i skogen. Och det var ju det hon gjorde :-).

Jag packar mest paket på kvällarna så jag har inga nya bilder att bjuda på, men väl några nyheter som jag lade in i butiken igår kväll. Ni hittar dem HÄR. Ikväll kommer jag att fylla på julkategorin med lite nytt också, det är bland annat gamla julgranskulor och klockor, antika jultidningar och små söta får :-). Vaddfigurerna och julaskarna dröjer ytterligare några dagar.

Önskar alla en fin vecka i regnrusket!

Många kramar
Bitte

3 kommentarer:

angie sa...

danke für die wunderschönen bilder und inspirationen!!!
alles liebe von angie aus deutschland

House and Garden by Bia sa...

Förstår att det är en hektisk tid nu framöver ;)....men även rolig kan jag tänka mej...idag skiner solen...även hos er antar jag ;)...
Kram bia

Hajan sa...

Det enda jag förstår är ju att det klart det kan vara roligare med Björnspår.
Det kommer fler tävlingar som väl är. Till Jul får det komma snö, det
brukar vara så dåligt mrd skottningen, därför gillar inte jag snön. Men måste hålla med om att det är ju bra mycket vackrare.
Det ordnar sig nog eller hur,
kram Hajan