lördag 15 november 2014

Längtan efter jul


 Det blev vinter här och vintern höll i sig... ett tag.... 

...men så igår började det regna, och det har regnat och regnat så nu finns det inte en snöflinga kvar. Jag hann komma i någon slags julstämning, så jag köpte lite mossa, julrosor och annat :-).


 Jag har julpysslat lite också, det har blivit några julaskar och så har jag försökt mig på att göra vaddflickor i gammaldags stil. De kommer till butiken inom kort! :-)

Önskar alla en riktigt fin helg, här fortsätter pysslandet!

Många kramar
Bitte

9 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Åh så fint med Domkyrkan ;))...vi åker upp till H-sand i morgon ;))...så fint med julstjärna också ;))...ska nog köpa med mej en blomma till mina föräldrar i morgon...
Trevlig lördags kväll!
Bia

angie sa...

danke für die bilder und inspirationen, einen schönen abend wünscht angie aus deutschland

Hanna sa...

vackert

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Här bara regnar det, inte en dag med sol på evigheter. Vaddfigurer låter spännande, ska hålla utkik efter dom.
Kramar/AM

Hajan sa...

jaa lilla vän nu är allt så j la grått så det är tråkigt. Alla vi bloggare talar om ljus och stämningen med den.
Det är väl att man ser Dina fina hundar till höger här,
då bliver man lite gladare också.
kram från Hajan

Browneyedgirl sa...

Här regnar och är riktigt grått med. Så jag smyger in julen hemma :) För att det är så mysigt. Ha en fin dag....

Marie maräng sa...

Även där åkte vi förbi i söndags :)

Kram Marie

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Kikar in dagligen för och kolla dina askar och vaddflickor, men har inte sett några än. Du gör väl nytt inlägg när du lagt ut så man inte missar.
Kramar/AM

Vitt hus med svarta knutar sa...

Jag som inte gillar vinter längtar faktiskt efter snö, det skulle lysa upp lite för här har vi inte haft ens två timmar sol på hela november.
Önskar dig en skön helg!
Kram,
Regina