måndag 13 oktober 2014

Gråväder


 Den "tråkiga" delen av hösten verkar vara här, det är regnigt, blött, kallt, blåsigt, mulet och allmänt eländigt mest hela tiden. Som tur är lyser löven riktigt gula och orange i träden precis nu, annars skulle det nog ha varit väldigt trist ute.


 Det känns som att jag är konstant blöt om fötterna, jag byter skor hela tiden men alla blir snabbt genomblöta.


 Jag håller tummarna för att solen ska kika fram lite senare i veckan, i alla fall en liten liten stund :-). Tillsvidare får jag försöka njuta av regndroppar och vackra höstfärger!

Hoppas att ni har fått en bra start på veckan!

Många kramar
Bitte

4 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gomorron
Eller gomorron, du har nog varit i farten länge, det är jag som är seg som är hemma med halsvirus. Tack för alla fina kommentarer, det var roligt och scrolla och läsa. Idag har vi sol här äntligen, det har varit ett evigt regnande ett tag. Måste bli frisk snart för vi har mycket roligt på gång, så jag hoppas också på finväder till helgen.
Stor kram/AM

Här är gudagott att vara ! sa...

Här har nästan alla färger försvunnit, och den grå/vita färgskalan överväger.
- Gläds så länge det varar !
Ha en fin vecka du också !
Kram / Anneli

angie sa...

danke für die schönen bilder!!! einen schönen abend wünscht angie aus deutschland

Hanna sa...

underbara höstbilder
Ha en fin kväll!
Hanna