fredag 5 september 2014

Äntligen fredag och helg!


Så är den snart till ända, årets första höstvecka! Det har varit en intensiv vecka för mig, inte minst igår när jag kom hem efter ett på natten och så var det bara att kliva upp klockan fem i morse igen. Inte konstigt att ögonen går i kors ;-).

Det ska bli skönt med två lediga dagar, sommaren har ju kommit tillbaka och jag njuter riktigt av solen och sensommarvärmen!


 Jag ska försöka ge mig ut på en promenad med hundarna innan jag däckar i soffan, det blir nog inte så mycket mer ikväll ;-).

Önskar er alla en riktigt lugn och skön helg!

Många kramar
Bitte

5 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Hej Bitte!
Härligt med Helg, det har vart en hektisk vecka här,
skall kika in i butiken din,
Härlig helg till dej
Kramar Kathrine

G:a Affären sa...

Hoppas du fått vila, och vädret har verkligen varit helt perfekt.
Idag fick jag ett stort behov av en hundpromenad och lånade hundarna som brukade rymma hit. Under promenaden stannade de tvärt de flera gånger för att pussas och gosa med mig. Jag var nog den lyckligaste i alla fall!
Önskar dig en fin och vilsam söndag!
Kramar
Cia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Och nu är det redan söndag, det skulle vara två lördagar på rad ibland!
Kändes som sommar både fredag och lördag, idag har vi mulet här. Och jo, jag kommer säkert fota mer hos sonen, tror dock inte dom blir så långvariga där. Fast då kanske vi flyttar dit...
Ha en lugn fin söndag
Kramar/AM

Hanna sa...

Ha en fin söndag!
Hanna

House and Garden by Bia sa...

Vi har varit på torpet i helgen...trodde det skulle vara toppenväder i helgen, men det var så där ;)....idag var det nästan mulet hela dagen...men det har blivit många promenader och vi har myst och mått gott;))
Nu ska jag snart spela bingo lotto...håll tummarna;)
Kram bia