fredag 29 augusti 2014

Lite nyheter


 Nu har jag lagt in lite från de leveranser som inkommit under veckan, det är både gammalt och nytt! Den vackraste av alla varorna är nog den här antika franska babyhättan av muslin, siden och skira spetsar.


 De här STOORA guldfärgade ljuslyktorna är så fina nu när det börjar bli mörkt om kvällarna.


 Det har också kommit hem fler av de här vackra kuddfodralen med motiv av Roslin, motivet "Damen med slöjan" har också kommit hem, men det kuddfodralet har jag inte hunnit fota än.


 Jag har fått tag på tre antika par glasögon, två finns inlagda och det tredje paret med svarta bågar kommer ut i butiken på söndag.


 De här helt ljuvliga kittfärgade kuddarna har jag nu också i lager, jag har ju några här hemma sedan tidigare :-). Kunde inte låta bli att köpa hem dem till butiken också! 

Ni hittar alla nyheterna HÄR.

Ha en underbar helg i solen! :-)

Många kramar
Bitte

3 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Mycket fina saker;)....kudden med flickan på gillar jag verkligen;)
Idag har vi lysnatta här i stan...sista dagen på landet, så vi ska gå ner till stranden/sjöboden och kolla alla ljus kring stranden som folk tänder då...brukar vara väldigt vackert. Min svåger brukar tända en stor brasa nere vid vattnet;)
Trevlig lördag!
Kram bia

Home Bohemia sa...

Babyhättan är underbar:) och allt det andra med för den delen. Ha en fortsatt trevlig helg. Kram

Hajan sa...

Så fina saker Du skaffat det är väl
alltid någon som har köplust.
Nu börjar sommaren gå mot sitt slut, säger de- Men en liten bit har vi kvar ännu.
>Mig spelar det ingen roll jag
är nöjd som det är.
Nu går vi mot ett nytt val igen,
hajan