onsdag 13 augusti 2014

Beställningstider och Formex


 Så var det dags för höstens Formex-mässa! Man längtar lika mycket varje gång :-). I år har jag varit tidigare ute än någonsin förr med beställningar av julpynt och annat, men man hittar förstås så mycket mer när man går omkring på mässan. Jag hoppas på att hitta någon ny spännande leverantör (som inte alla andra också handlar av ;-)! För det är liksom en slags baksida med mässan, det är ju inte bara jag som handlar av de här leverantörerna och jag kan inte förneka att jag tycker att det är roligare att sälja sånt som jag är ensam om ;-).


 Jag kan lova att årets julkategori kommer att vara fullproppad med vackra saker, hihi, jag längtar så otroligt mycket efter att få hem just de leveranserna! :-) Nina Hartmans nya julbok är också beställd och kommer hem i slutet av nästa månad.

Vi får se om det blir några bilder från mässan den här gången, sist glömde jag att ladda kameran. Minnet är fortfarande bra, men kanske inte jämt ;-).

Ha en fortsatt fin vecka, lite nytt är inlagt i butiken!

Många kramar
Bitte

5 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så roligt det måste vara och planera och beställa, och just julsaker är ju extra spännande. Kollar alla bilder jag ser från mässan på bloggar, så roligt och se för oss som inte är där.
Ha en fin Stockholmstur
Kramar/AM

House and Garden by Bia sa...

Åhhh va kul med mässa, jag har alltid velat gå på Formex-mässan.
Och det lär nog aldrig bli heller...men vad gör det om 100 år, haha...men mässor är alltid roligt att gå på tycker jag;)
Kram på dej
Bia

Hajan sa...

Tänk att det är dags med julpyntet.

Det kanske bliver en jul till för den här gamla tanten. Skall försöka hänga med i allafall

Marie maräng sa...

Så kul att åka på Formex! Hoppas du hittar massor med fint och någon spännande ny leverantör :)

Önskar dig en fin helg!
Kram Marie

Fågel Blå sa...

Åhhh så härliga bilder du bjuder på!
Härligt att beställa och fixa!
Ditt paket skickas idag!
Ha det så fint!
Kramar Kathrine