fredag 18 juli 2014

Hit längtar jag...


 Oj, vilken intensiv vecka det har varit! Jag började jobba igen i måndags och det var inte helt lätt att plötsligt kliva upp tidigt på morgnarna ;-). På kvällarna har jag packat paket som en galning, men morgondagen ska jag tillbringa på altanen.


 Jag längtar så mycket till Visby och till sonen, det är mammahjärtat som värker lite tror jag :-).

 Bilderna är från ifjol när vi var där i juni, det var sånt sagolikt vackert väder hela veckan!

 Man kan liksom inte se sig mätt på alla ruiner, eller på den mäktiga muren...


 ... och växtligheten är fantastisk!

 Oavsett var man befinner sig, skymtar man nästan alltid havet....


 ... och rosendoften ligger tung över den vackra staden. Åh, vad jag längtar dit - till rosornas och ruinernas stad. Dit där mitt barn finns.

Önskar alla en fin helg!

Många kramar
Bitte

4 kommentarer:

Home Bohemia sa...

Hoppas du får åka dit snart...kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gomorron
Inte konstigt om du längtar dit, synd att det är så långt. Du skulle kunna ta flyget kanske....
Synd också med snäckorna, hade börjat gilla tanken på att det var jag och Ernst...fniss.
Ha en fin sommarlördag
Kramar/AM

House and Garden by Bia sa...

Det är en fin plats...vi var där 2003, så det är ett tag sedan ;))
Men jag åker gärna dit igen;)
Nu ska vi till en restaurang vid havet här på ön...ha det gott i sommar värmen
Kram bia

Hajan sa...

Jag har ett par barnbarn som varit
där i år. inte tillsammans men med sina underbara
beskrivningar. Denna värld från eb annan tid. Så kände vi också första gången vi var där.
Du har så rätt lilla vän.