söndag 1 juni 2014

The Paradise - andra omgången börjar ikväll!


 Jag läste tv-tablån för ovanlighetens skull och såg då att andra omgången av The Paradise börjar ikväll. Vilken tur att jag såg det! :-) Jag har längtat och längtat och genom det lilla jag har läst, verkar det som att första avsnittet vrålstartar med nya intriger.

 Katherine dyker upp på varuhuset med en "ny" make, Mr Moray lämnade ju henne i princip vid altaret i senaste avsnittet.

 Man kan tänka sig att hon känner sig lite hämndlysten, även fast hon nu är gift med en annan man....

 Mr Moray har tydligen varit frånvarande en tid, men det stod inte varför. Vi får säkert veta anledningen till det lite senare ikväll, tio i nio på ettan börjar säsongens första avsnitt! Jag kommer att sitta bänkad framför tv:n med te och nybakta ingefärskakor. Kan det bli mer brittiskt än så? :-)

Ha en fortsatt fin söndag!

Många kramar
Bitte

10 kommentarer:

Huset bakom lindarna sa...

Här är en till som ska titta, så bra att du påminde mej!
Kram/Finas mammis

Hanna sa...

Den har jag inte sett tidigare, men är kanske dags för det nu då.
Ha en fin kväll.
Hanna

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag har missat del ett, typiskt. Såg ju aldrig Downton Abby heller, men fick den på dvd och blev fast.
Ha en mysig tv-kväll
Kramar/AM

Vitt hus med svarta knutar sa...

Önskar dig en strålande kväll!
Kramar,
Regina

Hajan sa...

Jag älskar den serien, och har sett om åttonde avsnittet ett par
gånger på SVTplay. Läste att det
bara var bråkigt för dem. Paradise, skall ju vara första varuhuset i London om det stämmer ? Så fina bilder Du fått tag i, . Ha det gott önskar Hajan

Marie maräng sa...

Den har jag helt missat :( Ser ut att vara en serie i min smak!

Vackra miljöer och underbara kläder!

Ha en fin start på veckan!
Kram Marie

House and Garden by Bia sa...

Nu är vi tillbaka från resan.....åhh visst är den serien bra...jag sitter också spikad på söndagarna...hann se den för vi kom hem i söndags kväll ;)...idag ska jag göra ett inlägg och visa lite bilder...men jag har så många så jag får nog göra flera inlägg om resan ;))..
Kram bia

Med en doft av lavendel sa...

Ja här är det en till som kommer att sitta bänkad varje söndag, älskar denna serie och även downton abby. Alla vackra kläder och miljöer tänk om man hade levt på den tiden :)
kram Annika

Anonym sa...

Wow, incredible blog layout! How ong have you beden blogging for?

you made blogging look easy. The ovewrall look of your site is excellent, let alne the content!


Here is my website :: Cheats for farmville 2

Steven sa...

Nice Post
Keep Posting

Reversai