måndag 16 juni 2014

Midsommarvecka och nyheter


 Tack för alla fina hälsningar angående noomisarna! :-) Idag lyckades jag slita mig från dem en stund och fotade lite nyheter och annonsmaterial. Jag hade precis avslutat allt och burit in saker jag burit ut när jag fick en leverans... så fler nyheter kommer under veckan! :-)

Jag har bland annat fått påfyllning av de runda sammetskuddarna, men även fått hem helt nya kuddmodeller, nya ljuslyktor och annat. Jag blev glatt överraskad, för de var ännu finare i verkligheten! Vilken dag som helst kommer leveransen med de vackra brudkransarna från Jeanne d'Arc Living, de är handgjorda med inspiration av gamla franska brudkransar. Åh, så jag längtar att se dem!


 Det är en underbar tid nu och av någon konstig anledning blommar allt samtidigt. Syrenen i alla möjliga lila nyanser, rönnen med sina mjuka bollar, liljekonvaljen med sina skira klockor, lupinen i samstämmiga färger längs vägrenarna, hundkex och andra vilda blommor och så alla vårblommor som hållit sig ovanligt fina på grund av det kalla vädret.

Den här veckan är rent ut sagt magisk, med det här fantastiska ljuset. Man vill aldrig gå och lägga sig! Jag önskar att jag kunde stoppa tiden precis nu, så vi kunde behålla de här ljusa sommarnätterna, de blommande syrenerna och de små noomisarna för alltid :-).


 Lite nytt är inlagt i butiken, ni hittar alla nyheterna HÄR.

 Hoppas att ni fått en bra start på veckan!

Många kramar
Bitte

6 kommentarer:

Hajan sa...

Det är inte klokt, jag känner mig så dum, men vad är Brudkransar?
Hoppas Du visar dem också.
jag skall hälsa på i butiken också.
Förstår att det är svårt att slita
sig från dessa runda goda små
valpar från Naomi-
ha det bra önskar Hajan

Hajan sa...

Hej igen varit och handlat i butiken. Hittade 2 saker som Du ser på beställningslistan.
Så spännande.
en sådan brickduk. har jag givit bort en gång, och ångrat mig många ggr. Nu får vi se hur
det bliver, kram Hajan

Hajan sa...

hejsan, det var en sådan plåt också
To my Valentine 69:-
försökte beställa en igen, men
då svaras det att det ligger i min varukorg.

Så konstigt jag betalar via Bankgiro. min son skulle hämta
blanketter åt mig , jag har inte så jag skickar pengar via datorn.
hoppas det fixar sig. Harriet

Hajan sa...

hejsan, det var en sådan plåt också
To my Valentine 69:-
försökte beställa en igen, men
då svaras det att det ligger i min varukorg.

Så konstigt jag betalar via Bankgiro. min son skulle hämta
blanketter åt mig , jag har inte så jag skickar pengar via datorn.
hoppas det fixar sig. Harriet

House and Garden by Bia sa...

Det är fint med runda sammets kuddar tycker jag ;).....som du kanske redan vet, så kommer midsommar vädret att bli dåligt...ingen sommar i sikte ännu...och snart juli !!!men det är bara att gilla läget och sitta inne och kura....man får väl tända lite ljus och mysa....på midsommarafton är vi bortbjudna i en stuga på landet...som sagt, vi sitter inomhus....
Kram bia

House and Garden by Bia sa...

Det är fint med runda sammets kuddar tycker jag ;).....som du kanske redan vet, så kommer midsommar vädret att bli dåligt...ingen sommar i sikte ännu...och snart juli !!!men det är bara att gilla läget och sitta inne och kura....man får väl tända lite ljus och mysa....på midsommarafton är vi bortbjudna i en stuga på landet...som sagt, vi sitter inomhus....
Kram bia