fredag 2 maj 2014

Helg igen!


Det känns som att det nyss varit helg, i och med gårdagens röda och lediga dag. Och nu är det helg igen! :-) Vädret växlar mellan regn, snö, hagel och sol och så börjar det om från början igen, därför blir det kanske inte så mycket utomhuspyssel i helgen. Men vem vet?

Jag går i väntans tider för till veckan kommer en leverans med vackra saker från Danmark, bland annat den här vackra handgjorda anteckningsboken/gästboken med bröllopsmotiv. Vad jag längtar!


Önskar er alla som kikar in här en riktigt skön helg!

Många kramar
Bitte

4 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Vad spännande!!...du visar väl sakerna ??.....hoppas du får en mysig helg...även fast vädret inte är det bästa ;)
Kram från bia

Loppisälskare sa...

Så fiiin! Skulle vara något att ge min son som gifter sig i sommar.

Fågel Blå sa...

Hej BItte!
Ser ut att vara en underbar bok, så fin,
Och så måste jag tacka för finaste kommentaren på min blogg om reportaget, blir så glad över denna skall du veta!
Önskar dej en fin Söndag
Kram Kathrine

Marie maräng sa...

Där har du så rätt så!

Underbart härligt gammalt kök med härliga saker som ögonen kan vila på :)

Önskar dig en fin helg!
Kram Marie