onsdag 23 april 2014

Stor vårrea i butiken!


 Nu är det stor vårrea i butiken, vi behöver göra plats på hyllorna inför sommaren! Bland annat säljer vi nu ut alla varor från Van Asch, det finns till exempel vackra kuddar, anteckningsböcker och små väskor.


 Vi rear också en del av det påskpynt som finns kvar, dock inte gamla varor och de stora påskäggen från Jeanne d'Arc Living.


 Armband och halsband i många olika modeller...


 ... flera sorters ljuslyktor...


 ... och kvarvarande uppstoppade fåglar, det finns en björktrast och två tornsvalor. Tornsvalorna är jättefina att ha i en glaskupa!


 Det finns kuddfodral i massor, till exempel det här med vacker brodyr på sammet...


 ... vackra böcker att fylla med minnen...


 .... stora kronor för trädgården...


 ... engelska handgjorda tvålar med mild doft...


 ... stora och små ljusstakar...


 ... och en söt ko :-).

Flera av varorna finns bara i något enstaka exemplar, så det är först till kvarn! Här finns presenter till konfirmanden, studenten och kanske till brudparet? :-). Ni hittar rean HÄR.

Ha en fin onsdagskväll, välkommen in i butiken!

Kramar
Bitte

5 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Så mycket fint...ljusstaken var ju häftig!!
Hoppas morgondagen blir bra hos dej;)
Kram och hej från mej!
Bia

G:a Affären sa...

Kikade in och såg så mycket! Verkligen ett tillfälle att fynda vackra presenter och så har du fotat dem så fint.

Kramar
Cia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag kikade in igår kväll innan jag gick och la mig, så mycket fint du säljer ut. Är tyvärr pank som en kyrkråtta just nu, typiskt när finaste rean dök upp.
Kramar
AnnaMaria

Hajan sa...

Tyvärr bliver det ingen affär från mig heller.
men jag vill vara med och kolla
på allt Du har


kram

Marie maräng sa...

Så spännande! Måste ta mig en titt på rean :)

Önskar dig en fin helg!
Kram Marie