tisdag 22 april 2014

Härliga dagar


 Vilka härliga dagar vi har haft, ja, fast inte vädermässigt. Idag tittade äntligen solen fram och det var så varmt och härligt, men större delen av påsken har det varit regnigt och mulet. Nu gör det inte så mycket, för vi har varit ute ändå och det känns som att jag har hunnit så otroligt mycket under de här dagarna!

Sonen har varit hemma i två omgångar, först innan han åkte till fjälls och sedan innan han åkte tillbaka till Visby...


 ... vi har haft äggjakt och grillat, träffat två av Mollies valpar, vi var bortbjudna på påskafton...


 ... och så har vi varit i stugan och inspekterat och funderat på vad som ska göras till sommaren...


 ... vi har varit iväg på en kortare inköpstur och hittat en hel del fint till butiken...


 ... och så har vi latat oss och ätit alldeles för mycket godsaker ;-). Några av nyheterna finns nu i BUTIKEN, jag ska lägga in fler varor under veckan. Och nu är det redan tisdag och jag ska upp och jobba om några timmar, tänka sig vad tiden går :-).

Hoppas att ni haft en härlig påskledighet och att ni får en bra start på veckan!

Många kramar
Bitte

6 kommentarer:

G:a Affären sa...

Det var härlig påskbilder!
Hela påsken har solen varit med här, så skönt.
Mysigt att du fått träffa sonen, valpar och vänner! Det är det bästa med ledighet tycker jag, att få umgås.

Ha en bra start på veckan!
Kramar
Cia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var en bra påsk med lite av varje. Ser att hönan fortfarande är lite otajt med ripan, och nu åker den kanske in i något skåp igen. Och ätit, fy fabian, jag vägde mig nu på morgonen!! Men hur går det till, nu blir det definitivt tuffa tag. Har en klänning jag ska i till i maj!
Ha en fin vecka
Kramar/AM

Anette sa...

Så fina påskbilder :)
Javisst är det härligt när man känner att man hunnit med en del av det man tänkt sig.

Ha det gott!

House and Garden by Bia sa...

Oj vad härliga ägg du visar ;))....men nu är påsken slut för den här gången...tycker påsken gick fort !!....svar på din fråga: vårt torp ligger på Alnö...så det är inte långt dit...vi åker dit på 20 min;)
Kramisar bia ;)

Huset bakom lindarna sa...

Så underbara påskbilder! Här har mina små kycklingar åkt tillbaka i sina lådor och skåp igen!
Kram/Finas mammis

Hanna sa...

fina påsk bilder
Hanna