torsdag 27 mars 2014

Härliga dagar


 Veckan har bjudit på strålande sol, men iskall luft. Det är som att vintern inte riktigt vill släppa ifrån sig sin sista månad, mars är ju vanligtvis en ren vintermånad hos oss. Kung Bores kalla andedräkt gör att man huttrar i vårsolen, men det känns ändå härligt att all snö är borta. Jag har till och med sett blommande krokus lite här och var :-).

De söta påskhängena från Jeanne d' Arc Living finns nu i butiken och jag har blivit lovad två leveranser som ska komma den här veckan. I den ena finns det en hel del vackert handgjort påskpynt....


 ... och fjädrar och annat som passar bra att pynta med till påsk, samt vackra plåttavlor i lantlig och gammaldags stil.

Ha en fin torsdag!

Många kramar
Bitte

3 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Mars är lurig, men iår räknar jag den till våren här nere även om det har blåst iskallt. Idag äntligen ser det vindstilla ut, men då försvann solen. Roligt med påsknyheter, jag ska kika in.
Kramar
AnnaMaria

House and Garden by Bia sa...

Jag ska också titta in....i år är väl påsken ganska sen också ?....på lördag åker vi till H-sand till mina föräldrar en sväng ;)...det blir nog en liten middag där....alltid kul att hälsa på där uppe;)...ha det gott!
Kram bia

STENLYCKA sa...

Fredagskramar från Raina önskar dig en fin helg!