fredag 24 januari 2014

Det ljusnar...


 I morse när jag gick till jobbet insåg jag att det faktiskt ljusnar nu, dag för dag :-). Inte blev dagen sämre av att solen visade sig på himlen för första gången på en evighet!


 Jag tog en liten promenad mitt på dagen, den blev inte så lång för det var riktigt råkallt ute.

Det var fler än jag som trotsade kylan och gav sig ut för att få lite sol på nosen :-). Hoppas att helgen blir lika solig och fin!

Önskar alla en riktigt fin vinterhelg!

Många kramar
Bitte

3 kommentarer:

Hajan sa...

väldigt fina bilder, både på kyrkan och det vackra huset.
Man ser att solen bryter igenom och ger fina skuggor

ha nu en trevlig Lördag

Hanna sa...

fina bilder.
Hanna

Marie maräng sa...

Visst var det härligt att solen tittade fram... känns som hundra år sedan sist ;)

Vad fina bilder du fångat!

Ha en fin fin vecka!
Kram Marie