tisdag 24 december 2013

God Jul!


Lagom till julafton började det att spöregna och blåsa, så nu finns det snart ingen snö kvar. Regnet ligger kvar ovanpå de frusna gräsmattorna och det är en liten märklig syn så här i slutet av december. Avsaknaden av ljus gör att det inte går att fota, bilderna blir hopplöst suddiga och tråkiga så nu ger jag upp!

Därför får det får bli ett litet julkort på hundarna från mig i stället! Förra helgen promenerade vi med dem upp till sommartorpet, det var inte helt lätt att ta sig dit eftersom stormen blåst omkull flera stora träd som låg över skogsvägen. När vi kom fram till en glänta skyndade jag mig att ta några kort på hundarna innan det blev för mörkt, det är roligt att ha några kort på dem tillsammans nu när Dexter har åkt hem till sydligare breddgrader igen :-). 

Önskar er alla en fridfull och God Jul så hörs vi i mellandagarna!

Varma julhälsningar
Bitte

9 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

GOD JUL till er alla, så fint kort. Jag har två voffsingar här också medan sonen och Carro åker fram och tillbaka till bb. Trollungen vill inte komma på julafton verkar det som.
Kramar
AnnaMaria

G:a Affären sa...

Men det var ett alldeles perfekt julkort på godingarna! Här har snön också regnat bort, det var ju så mycket ljusare när den kom.

Önskar dig också en GOD JUL!
Kramar
Cia

Aquilejans sa...

God Jul!

Huset bakom lindarna sa...

Ett helt perfekt kort på vovvarna! Ja vädret är helt underligt överallt verkar det som. Men det är väl bland få saker vi kan göra något åt.
God Jul önskar jag dej också!
Kram/Finas mammia

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Så nydelig bilde ! Spisskammers er det samme som skafferi ja. God jul !

Allis R sa...

Ja inte var det mycket till julväder i år... samma här med ösregn hela dagen och kraftig blåst. Tur att man kan mysa inne i julstämningen efter hundpromenaderna ;)
God fortsättning på julen!
Kram Allis

Hajan sa...

Det är andra gången jag försöker nu.
Jag bara åker ur, och Blogger ber om ursäkt, jag begriper inte varför. Vill bara säga att ditt julkort är jättegulligt på era hundar och Dexter.önskar God
fortsättning på helgen innan jag kasts ut igen.
kram Hajan

Anette sa...

God jul till dig och alla fina hundar!

Mamma C sa...

Vill önska dig en riktig god fortsättning.
Kram mamma C