torsdag 28 november 2013

Dagens nyheter


 För några dagar sedan fick jag tag på mer gammal julpynt, bland annat en vacker gammal girlang av glas! Det är inte ofta man hittar de här silverfärgade girlangerna nuförtiden, så jag köpte den på direkten :-).


 Jag hittade också flera vackra julgranskulor med reflektorer...


 ... och silverfärgade julgranskulor som var riktigt blanka och fina!


 Den här röda trumpeten med metallic-glans kunde jag heller inte motstå, den lyste så härligt röd och glad mot mig :-).


 De här rustika och lantliga ljusstakarna fick jag hem häromdagen, de är gjorda av gamla bordsben. Där kan man prata om återvinning på hög nivå! Intet må förfaras... :-).

Jag tycker att de passar fint till jul med sina röda detaljer, kanske som här med en antik mjölsäck som duk för en rustik känsla. Lite smått och gott är alltså inlagt i butiken och jag kommer att fortsätta att lägga in gammalt julgranspynt de kommande dagarna. Det finns nu 11 sidor med julsaker i julkategorin! :-)

Ha en fin torsdag!

Många kramar
Bitte

4 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Fina saker, du har så många vackra gamla julprydnader. Ljusstakarna gillar jag också.
Idag är stora pyntardagen här.
Kramar
AnnaMaria

Hajan sa...

Det var ju inga dåliga grejer du funnit. Visst är det roligt till Jul, det är så mycket som poppar upp och kan andvändas.

kram från Hajan

Hanna sa...

Ha en fin adventshelg!

Anonym sa...

valium online pharmacy cheap generic valium online - valium 7 mg