onsdag 20 november 2013

Dagens nyheter


 Här kommer ett litet livstecken från mig, det har varit tyst här på bloggen ett tag eftersom jag inte har varit pigg. Nu börjar det i alla fall kännas bättre som tur är :-). Jag har en del att ta tag i nu, bland annat den leverans som kom hem i förra veckan.

De här söta ljuslyktorna av glas finns i butiken nu, de finns ju också sedan tidigare i en milt bärnstensfärgad nyans. De finns i två storlekar, liten och mellanstor.


 I söndags kom jag över en låda med gammalt julpynt och där låg bland annat några danska stjärnljusstakar, de är små och söta och till för julgransljus.


 Vackra ljusstakar av fattigmanssilver har också kommit hem/är på väg hem. Den modell jag hittills har fått hem är den som är tvåa till höger på bilden, den finaste tycker jag ;-). Kommer in i butiken under kvällen!


 I den där lådan med gammalt julgranspynt fanns också några små och sköra skönheter som man inte hittar så lätt nuförtiden, nämligen vita trumpeter av glas! De finns i BUTIKEN nu, resten av julpyntet (bland annat silverfärgade kulor i olika storlekar) lägger jag in under kvällen.

Ha en bra dag och tack för fina hälsningar angående Mollie! :-)

Många kramar
Bitte

3 kommentarer:

Hajan sa...

Det är mycket nytt som vanligt, det märks att vi närmar oss Julen.

Så trevligt tyckr Hajan

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fina silvriga ljusstakar, och den där lilla lyktan som blev kruka till hyacinten var så vacker. Kanske får du in den också...
Var rädd om dig nu så du blir riktigt bra.
Kramar
AnnaMaria

Min plats i solen sa...

Åh Bitte, den där första bilden är så vacker att jag nästan tappar andan. Du kan du.

Ta nu hand om dig ordentligt och ha en fin helg.

Kram Lotta