fredag 5 juli 2013

Med önskan om en fin helg!


 Oj, så fort den här veckan har gått! Jag har känt mig lite krasslig sedan jag kom hem från Gotland, så igår blev det ryggläge i princip hela dan. I onsdags var jag i alla fall och hälsade på hos mamma och pappa, för min lillasyster med familj är där just nu. Syster Yster hade köpt en god tårta och vi fikade på altanen, sedan blev det pyssel och annat med lilla E.


 Tidigare i veckan började jag lägga in en del nyheter, men sedan hände inte så mycket mer ;-). Jag har fotat en stund nu på morgonen och kommer att lägga in fler nyheter under dagen. Några av sakerna är från Gotland, några från helt andra ställen. Det är bland annat söta rosenljusstakar, somriga assietter, en vacker bordsskyffel i koppar, en antik skål, Flower Fairies och gamla kort och så lite annat smått och gott.


H skulle egentligen har åkt iväg på en fisketur nästa vecka, men den har blivit inställd på grund av dåligt väder i Kirunafjällen. Därför kommer vi att åka söderut tillsammans i stället och det blev ju mycket roligare! Åtminstone för mig ;-) I helgen ska jag packa om resväskan, men vi åker väl först på tisdag skulle jag tro.

Med en ljusrosa Visby-ros önskar jag er alla en fin helg!

Många kramar
Bitte

6 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Ha en fin helg Bitte
Stor kram
AnnaMaria

G:a Affären sa...

Alltid skönt att få träffa familjen, mysigt att vara tillsammans med lite tårta.
Så fina rosor du visar!
Hoppas du mår bättre och får en fin helg!

Kramar
Cia

Hajan sa...

Det var ju trevligt, alltid roligt
att träffa dem.
Det är flera som har ditt osäkra,
med hosta och så är de frusna.
Inte så konstigt som vädret är
så himla blandat i år.


kra från mig

Allis R sa...

Så underbart du har haft det på Gotland - Åhhh vilka ljuvligt somriga bilder, jag njuter av dessa till morgonkaffet ;)
Skönt att du kryade på dig snabbt och kan komma iväg på resan söderut i veckan.
Tack för din rara hälsning hos mig!
Ha det fortsatt underbart du med!
Kram Allis

Fågel Blå sa...

Hoppas du haft en fin Helg!
Kramar kKathrine

Här är gudagott att vara! sa...

Hej Bitte !
Hoppas du känner dej bättre nu så att ni kommer er i väg på er resa.
Så kul för dej att få träffa din syster och att er mamma och pappa fick rå om er en stund.
Sånt värdesätter man högst av allt som förälder.
Ha det gott och hoppas ni får en härlig tripp !
Kram Anneli