onsdag 17 juli 2013

Lite nyheter i butiken


 Jag har lagt in fler av de nya varorna i butiken, en av dem är den fantastiska antika löparen i milda pastellfärger. De stora broderade jugendrosorna är i perfekt skick och det är väl egentligen nästan hela löparen om man bortser från en liten skada i det tränsade partiet. 


 Jag har lagt in fler av de antika uppläggningsfaten från Gustafsberg och Rörstrand...


 ... och det här söta lilla huvudet som jag inte kunde lämna åt sitt öde. Hon har en sån vacker och tidstypisk viktoriansk bahytt!


 En laxrosa dröm med ljuvlig spets...


 ... och laxrosa är även de små nätta balettskorna i strl 34. Fler nyheter kommer så fort jag bara hinner fota dem och på väg hem är en mycket spännande smyckesleverans! Den ser jag verkligen fram emot :-).

Många kramar
Bitte

4 kommentarer:

Hajan sa...

oj så mycket vackert du har, löparen är ju underbar.
Balettskorna, för små nej
jag skojar , jag förstår att de skall vara till prydnad.
kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gomorron i norr
Det var fina saker du lagt ut, såna uppläggningsfat är fina. Det cremegula du hade var jättevackert.
Såg på vädret igår att det drog in regn i norr, hoppas det drar bort fort. Fast samtidigt väldigt bra och få vattnat.
Ha en fin helg
Stor kram
AnnaMaria

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Härligt fina saker och de blå som du har på G, dem gillar jag!
Trevlig helg önskar jag dig!
Carin

Hajan sa...

Nej vad snopen jag blev, sist när jag skrev fanns det inga valpar.
Vilken jättefin bild.
Det måste vara svårt att skilja
dem åt.

vilken tur att bilden kom fram i dag.

kram