tisdag 9 april 2013

Gult är inte fult...


 ... men är väldigt svårt att fota, tycker jag! I påsk gjorde jag otaliga försök att fota mina påskliljor, men det visade sig inte vara helt lätt. Jag tycker jättemycket om att fota blommor, men just nu känns det bra mycket roligare att fota valpar. Vi bor nästan i valplådan ;-).


Det är fortfarande riktigt kallt i luften (och väldigt kallt på nätterna), men om man sätter sig i lä känner man att solen faktiskt värmer! Det har gjort att snön har sjunkit undan på bara några dagar, trots att det snöade här hela helgen.


Det här är en underbar tid på året, ljuset har återvänt och dagarna blir bara längre och längre. Solen och ljuset gör verkligen underverk med vintertrötta sinnen! :-)

Ha en fin kväll!

Många kramar
Bitte

6 kommentarer:

Mamma C sa...

Håller med dig att gult är riktigt vackert. Förstår att ni nästan bor i valplådan.
Kram Mamma C

::fina:: sa...

Vackert! Hihi, jag skrev just en kommentar om ett citronträd på en annan blogg och avslutade med orden: jag älskar gult, det är en färg som bara växer hos mig! Så då säger jag detsamma till dig, det passade ju så himla bra! Ha en fin onsdag! Kram, Josefine

Chokladvillan 1910 sa...

Jag förstår att du bor i valplådan, det hade jag också gjort ! ;) Jättefina bilder ju !
Nu ser man ju fram mot den där värmen som har utlovats fr.o m söndag. 16 grader !!!!!
Må så gott !
Kram Anki

Hajan sa...

Visst kan Du fota blommor, jättefina bilder.
Jag är så lycklig varje morgon
att mina blommor klarat natten igen. Jädrans kyla, var tidigt ute
i morse och det blåste verkligen kallt. När jag var till affären.
Trevlig fortsatt vecka, och kolla
Du i valpkorgen, så inte vi heller
går miste om något.
V H Hajan

Här är gudagott att vara! sa...

Magiskt vackra foton , som gör att våra sinnen får en stor dos med vårkänslor ♥
-Här har snön tinat riktigt mycket idag... Men det finns massor av den vita varan kvar !
Ha en fortsatt härlig vårvecka!
Kram Anneli

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Voff på er, gissar att du har fullt upp med valparna. Och jag tycker du har tagit jättefina foton på påskliljorna. Värmen är på väg för maken ska byta däck på lördag, han brukar ha koll.
Kramar
AnnaMaria