fredag 15 mars 2013

Med önskan om en fin helg!


Foto: www.buffaloweddingflorist.com

Kikar bara in en snabbis för att med en bukett vårblommor önska alla er som tittar in här en riktigt fin helg! Jag hoppas på solsken och kanske till och med några plusgrader i helgen? :-) Solen gör livsandarna gott och den här kalla, klara luften är så frisk och fräsch på något sätt, även fast den också biter lite i kinderna.

Ha en fin helg! På söndag blir det som vanligt lite nyheter i butiken.

Många kramar
Bitte

4 kommentarer:

"Hemmet är min vrå" sa...

Tack detsamma till dig, hoppas du får en fin helg. Din nya våg bara älskar jag. Mmmmm, kram Mimmi

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vacker bukett, rosor och tulpaner trivs ihop. Har inte kollat hur kallt det är idag, men kylan tar ner energin känner jag. Hoppas denna som det känns eviga vinter snart är över.
Stor kram och trevlig helg
AnnaMaria

STENLYCKA sa...

Underbar vacker bukett!
Önskar dig en fin söndag och allt gott till dig!
Kram Raina

Chokladvillan 1910 sa...

Oj, den där buketten gillar jag ! Vilken härlig !
Syrran & jag har tagit långpromenader i helgen, det har varit riktigt mysigt. Vi vågade oss ut på isen !!! hehe
Må så gott !
Kram Anki