måndag 24 december 2012

God Jul - Merry Christmas!


I morse var det så dags att tända det fjärde och sista ljuset. Det blev en långfrukost framför TV:n och det var så mysigt med doften av den tända granen alldeles bredvid. På bilden är den inte riktigt färdigklädd, jag fortsatte pyntandet under eftermiddagen men då hade det blivit för mörkt för att fota den.

Sedan inhandlade jag de sista julklapparna och jag var också tvungen att åka och komplettera lite i matväg, det tog sin lilla tid eftersom det var fler än jag som var ute i samma ärende ;-). Ikväll har jag bakat lite, städat lite och gjort lite julgodis, allt i lagom takt och med många pauser :-).


Sedan ville sonen att vi skulle se en film tillsammans så då gjorde vi det och smakade på mina nybakade julkakor och årets Blossa. Glöggen var rätt speciell måste jag säga, men helt OK.

I morgon (julafton) åker vi till mamma och pappa över dagen, både min lillasyster och lillebror med familjer är där och det ska bli jätteroligt att få träffas igen!

Tack alla rara för fina hälsningar! :-) Önskar er alla en riktigt God Jul, en skön ledighet och julefrid i sinnet.

GOD JUL!

Varma kramar
Bitte

7 kommentarer:

Lisa-Maja sa...

Hej Bitte!!
Nu har det redan blivit julafton och jag ville bara kika in och önska Dig en riktigt GOD JUL.
Tiden har inte riktigt varit på min sida sista tiden så jag har mycket att läsa ikapp. Tänkte sätta av lite datortid i jul och då ska jag läsa....

Som sagt, jag önskar Dig en riktigt God och Fridfull jul.
kram lisamaja

Nyanser av vitt sa...

Tittar in för att önska dig en mysig julafton.
GOD JUL
Kram Agneta

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

God fortsättning på julen
Julkramar
AnnaMaria

Huset nummer tio sa...

Önskar dig en härlig fortsättning på julen.

Kramar
Annie

Hanna sa...

Ha en fin fortsättning.
kram
Hanna

Villa Björkenäs Backen sa...

En fin Jul vill jag lnska dig med !
Ha en fin fortsättning på Julhelgen.
Varma Julkramar från mig

Familjen Zaar sa...

God fortsättning Bitte !
Kram Anki