lördag 1 december 2012

Aunt Molly´s Julkalender 2012 - Lucka nr 1


Precis som ifjol kommer Aunt Molly's att ha en "julkalender" med lucköppning här på bloggen och på facebook varje dag fram till jul. Jag kommer förstås att göra andra inlägg också, annars kanske det blir lite väl tråkigt ;-). Varje dag finns ett erbjudande som gäller bara under den dagen, nästa dag blir det ett nytt erbjudande och så vidare. Same procedure as last year...

I dagens lucka finns en milt gyllene julgranskula från Olsson & Jensen. Julgranskulan är hela 10,5 cm i diameter och har ett vackert räfflat mönster. Ordinarie pris är 49 kr, dagens pris är 39 kr.

Du hittar julgranskulan HÄR.

Här snöar det, det har kommit mellan 20-30 cm snö under natten och det snöar fortfarande! Så nog kommer vi att få en vit och fin första advent :-). Jag ska bege mig ner till stan och köpa lite mossa och annat, sedan ska jag hem och pynta färdigt inför första advent.

Ha en fin lördag!

Många kramar
Bitte 

1 kommentar:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Rolig idé, tror det var förra året jag köpte mina vita ljusstakar via en lucka. Dom står på matbordet sen dess.
Önskar dig en härlig adventshelg
Kramar
AnnaMaria