lördag 24 november 2012

Med önskan om en trevlig helg!


Tänkte kika in igår för att önska alla en trevlig helg, men fick då beskedet att det inte går att ladda upp nya bilder för mitt konto är fullt. Hmm... vad märkligt att så många verkar ha fått samma besked under de senaste två veckorna, oavsett hur länge man har bloggat... ;-).

Jag får väl helt enkelt betala för mer utrymme, men tills vidare raderade jag några gamla inlägg :-).

Jag fick en mindre leverans häromdagen och håller som bäst på att fota nyheterna. Under helgen kommer jag att lägga in de nya sakerna, plus vackra nysilverbägare, gamla nysilverbestick, ljuslyktor och vackert pynt för julens alla kommande kalas! Du hittar nyheterna HÄR.

Ha en riktigt fin helg i gråvädret! :-)

Många kramar
Bitte

8 kommentarer:

Hanna sa...

Jag har precis suttit och raderat för att få plats med mer.
Kram
Hanna

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag fick detta meddelande för flera månader sen, men jag har ju alltid många bilder. Har sen dess betalat 17:- i månaden. Alla kommer åka på och betala eller fördröja det genom och förminska bilder. Smart affärsidé!
Ha en finfin helg
Kramar
AnnaMaria

Rummet för välbefinnande sa...

Trevlig helg Bitte!
Kram Mia

"Hemmet är min vrå" sa...

Samma för mig jag fick fylla på lite pengar, sen funkar det igen. Vill också önska dig en fin helg. Kram Mimmi

Villa Björkenäs Backen sa...

God natt !

Lite konstigt att alla får det samtidigt...kan det vara pluff ? :0

Kul med påfyllning ! :)
Ha en fin fortsättning på helgen !

Kram

Vitt hus med svarta knutar sa...

Kul med nyheter!
Kram,
Regina

Hajan sa...

dÅ FÅR VÄL JAG OXÅ SNART MEDDELANDE
OM ATT JAG MÅSTE BETALA. dET ÄR SOM JAG SÄGER MAN FÅR INGET GRATIS HÄR I LIVET-vI HADE VIN OCH SNAPPSGLAS I NYSILVER,KOMMERB INTE
IHÅG VEM SOM FICK DEM,NÄR VI DELADE VÅRT BOENDE.vI SKILLDES INTE UTAN MIN MAN FLYTTADE TILL ETT ÄLDRECENTER OCH JAG TILL EN LITEN TVÅ.SÅ BLIVER DET IBLAND.
KRAM

Huset nummer tio sa...

Härliga silver glas, och så tråkigt när utrymmet tar slut. Här har jag också betalat en gång men väntar bara på att detta utrymme med ska ta slut;( Det är ju lite tråkigt att radera bilder ibland.

HOppas din helg var helt ljuvlig och jag önskar dig en härlig start på den nya veckan
Kram
Annie