lördag 10 november 2012

Kikar in en snabbis...


... för att önska alla en trevlig helg i regnrusket! :-) Jag och Noomi ska alldeles strax packa ihop och bege oss till Bispgården, H och Mollie är redan där. Vi ska vara med på något riktigt spännande, jag berättar mer i morgon kväll :-).

Lite gammalt och nytt finns inlagt i butiken, det grå novembervädret inspirerade mig till några grågröna foton i trädgården. Jag gjorde en djupdykning på lagret häromdagen efter ett par gamla skridskor som jag ropade in på en stor bondauktion i Dalarna i somras och hittade en hel del annat roligt också. Men... skridskorna glömde jag helt bort att fota... ;-).

Många kramar
Bitte

4 kommentarer:

"Hemmet är min vrå" sa...

Ååå vad kul med auktion. Bor ju i Dalarna så jag brukar besöka auktioner lite då och då. Ska kika in i butiken... Ha en fin kväll. Kram Mimmi

Hajan sa...

jag hoppas vi får reda på vad
Du hittade att handla.
Det är härliga tider nu som
väntar med advent och marknader

KRAM

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Ska bli roligt och se vad ni hittade på, låter som aktivitet för både hussar mattar och hundar.
Ha en mysig söndag
Kramar
AnnaMaria

Fågel Blå sa...

Åhh låter spännande,, skall kika in i buttiken bums!
ha det så fint
Kramis Kathrine