tisdag 16 oktober 2012

Ny leverantör - Jeanne d'Arc Living


Jag går här otåligt och väntar på en spännande leverans som kommer endera dan, det är nämligen så att från och med i höst är Aunt Molly's stolt återförsäljare för danska Jeanne d'Arc Living! :-) Jeanne d'Arc är en leverantör som alltid varit ganska selektiv när det gäller återförsäljare och det är därför jag känner mig så stolt och glad. Dessutom tycker jag att deras varor passar så fint till mitt övriga sortiment, ja, jag tror att det kan bli riktigt bra det här :-).


Något som jag gillar med Jeanne d'Arc är att det mesta av deras sortiment tillverkas i Danmark, jag gillar tanken om närproducerat. På bilderna ser ni lite av det som är på väg hem, jag har nästan hunnit glömma allt jag har beställt eftersom det är ett bra tag sedan :-).


Änglar och madonnor i betong och gips, en vacker rosenkrans samt en hel del julartiklar finns i leveransen....


... strutar i olika utföranden, vackra dekorationer och en otroligt söt adressbok, ja, lite smått och gott kommer att packas upp under veckan :-).

Foto: www.jeannedarcliving.dk

Ha en fortsatt fin vecka!

Många kramar
Bitte

5 kommentarer:

Helena sa...

Grattis! Vad kul att få bli återförsäljare åt dem. De har ju så mycket fint. Har snön passerat förbi hos dig också? Tack och lov så försvann den lika snabbt som den kom. Ha det gott! kram

Allis R sa...

Stort Grattis till att du blivit utvald! Passar ju Aunt Molly´s perfekt så jag förstår dem ;)
Ja det är verkligen blandat väder nu, ena dagen fantastiskt vackert och andra dan fantastiskt trist höstväder...
Åhå, jag såg din bild på dina pysselplaner - jag vårdar mina askar från dig och har dem alltid framme ;D
Ha en go onsdag!
Kram Allis

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Grattis! Så spännande... Då måste jag kika in här och se vad du får hem för fint i från dem.
Kram
MArie

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis säger jag också, lycka och få sälja dessa vackra saker. Glaskupan och gipsreliefen blev snabbt mina favoriter.
Du har alldeles för mycket fint i butiken, ska kika in men sitta på händerna...fniss
Kramar
AnnaMaria

Hajan sa...

oj vad du har mycket fint Julen
tänkte jag på med en gång när jag såg de trevliga strutarna.Vad konstig man är,varje årstid har sin
tjusning, men som vädret har varit nu. har det nästan varit samma ända sem Maj.Skit i det man kan inget göra åt det i alla fall.
kram från mig.