onsdag 24 oktober 2012

En liten hälsning


Jag tänkte bara titta in som hastigast för att lämna en liten mitt-i-veckan-hälsning! Det har varit galet mycket jobb den här veckan, vilket till stor del beror på alla vackra julböcker som skulle skickas iväg tillsammans med de andra beställningarna. Det är inte klokt vad böcker väger mycket, jag trodde att jag skulle svimma när jag hämtade ut bokpaketet tidigare i veckan! Det vägde över 20 kg och det var länge sen jag bar något så tungt på egen hand. Nåja, lite styrketräning är aldrig fel ;-).

Jag har prioriterat att skicka paket så det blir inte så många fler nyheter inlagda förrän till helgen :-). Men bättre sent än aldrig! Tack också för alla fina kommentarer ni lämnar här, jag blir så glad varje gång jag läser dem :-). Jag har inte glömt bort att svara, men det dröjer nog några dagar till innan jag hinner kika runt till er.

Ha en fortsatt fin vecka!

Många kramar
Bitte

3 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Fint ljus, och lavendel doftar jättegott. Förstår att du har mycket och packa, ett paket till mig tex. Det är bara och säga grattis, roligt att butiken går så bra. Fast jag är inte förvånad, du har ett fantastiskt sortiment.
Kramar
AnnaMaria

Hanna sa...

Ha en fin helg.
kram
Hanna

Hajan sa...

Det är väl härligt att butiken går så bra.
jag får gratulera dig till det,
kan ju inte komma på besök,mem lycka till i fortsättningen oxå.
kram