torsdag 4 oktober 2012

Beslutsvånda...


Hoppas att ni har det bra i regnrusket! Själv börjar jag att bli lite less på att det regnar varje dag och skulle det mot förmodan spricka upp, så är det aldrig när jag är hemma i alla fall...

Veckan började i raketfart med en massa jobb så jag har inte riktigt hunnit med bloggen som jag hade tänkt, eller något annat heller, för den delen ;-). Just nu sitter jag här och har en sån otroligt beslutsvånda, vilket jag sällan brukar ha när jag beställer varor. Jag håller på att komplettera en restorder och tänkte fylla på med lite fint eftersom några kategorier i butiken börjar bli ruskigt tomma.

Den vackra ljusstaken på bilden ovan har jag redan fått hem och de guldfärgade ljuslyktorna är på väg...


 ... sen har ju Olsson & Jensen så otroligt vackra lampor och lampfötter också, det är flera modeller jag skulle vilja ta hem, men det är relativt dyra lampor och det blir stora och skrymmande paket...


...  det är också flera urnor, krukor och vaser av gjutjärn jag skulle vilja beställa hem, men då tänker jag att det blir väldigt TUNGA paket. Jag har redan fått hem två vackra urnor i klassisk modell och jag tror att de väger närmare 10 kg styck!


Jag skulle verkligen behöva fylla på belysningskategorin, så det kanske blir några lampfötter ändå :-). 

Olsson & Jensen har också fått hem så många vackra ljuskronor, både för kronljus och för blockljus, men det blir också stoooora paket, fast nog skulle de vara vackra till jul...


... "slottsstaken"på bilden har jag redan fått hem och flera söta ljuslyktor är på väg...

Å ena sidan, å andra sidan... att jag är en velig våg märks särskilt väl ikväll ;-). Vi får väl se vad jag beställer hem :-).

Ha en fortsatt fin kväll!

Många kramar
Bitte

7 kommentarer:

Mamma C sa...

Inte lätt att bestämma sig med så mycket snygga och fina grejer.
Kram Mamma C

G:a Affären sa...

Ha, ha skrattar väduren! Men å andra sidan brukar vågar ha fingertoppskänsla för det vackra, och det märks.
Tunga och lite dyra men otroligt vackra saker de har Osson & Jensen...vill ha det mesta!

Kramar till dig
Cia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Lampor är bland det svåraste när man ska välja, men tror ingen har så fina som just Olsson & Jensen. Det är klass på deras saker helt klart. Regnar här också, varvat med lite sol. Men allt är så blött ute så det sörplar när man går i gräset. Spännande om mitt paket kommer idag.
Kramar och ha en skön helg
AnnaMaria

Hajan sa...

Det måste verkligen vara svårt
Du måste ju känna med om folk tycker om dessa saker,för de skall
ju säljas med.Allt var väldigt vackra saker, lycka till nu med ditt val.

Ninja sa...

Det finns för mycket att välja på helt klart, själv blev jag förtjust i hästbysten. Men så gillar jag ju hästar också :)

"Hemmet är min vrå" sa...

Så fina saker, nu ska jag kika in på webbutiken. Ha en fin lördagskväll. Kram Mimmi

STENLYCKA sa...

Önskar dig en superduper helg!
Njut oavsett om det regnar eller ej!
Stora Kramen från mig!
Raina