fredag 28 september 2012

Med önskan om en fin helg!


Idag skiner solen som aldrig förr och jag har bland annat tagit en herrans massa foton till en kommande julannons :-). Den vackra dekorationen på bilden fick vara med, men däremot kommer den här bilden inte att få vara med i annonsen! Jag tycker egentligen inte att dekorationen är så julig, så jag ska fota den i ett annat sammanhang och lägga ut den i butiken under helgen. Det övriga julpyntet väntar jag med ett tag till :-).

Det känns lite konstigt att fotografera julsaker redan nu, då solen skiner, himlen är klarblå och de flesta träd fortfarande är gröna!


Snart väntar lite tråkigt pappersarbete, men först ska jag ta mig en tårtbit till eftermiddagskaffet :-).

Önskar alla en riktigt fin helg!

Många kramar
Bitte

9 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

I din branch (stavas det så...?) får man ligga ett steg före, men det måste vara svårt och få till rätt miljö, snö på flaska kanske...
Och så söta små skor!! Jag tittar och tittar, vet inte vilka/vilken som är finast. Troligen blir det som med den uppstoppade kycklingen, att jag missar.
Ha en skön helg
Kramar
AnnaMaria

Bea sa...

Hej!
Ibland behöver man visst vara steget före, för att det skall bli ngt trevligt i din vebb-shopp till julen och i din situation förstår jag att julförberedelser bör ske nu och det känns säkert avigt med sol och höstlöv.

Vilken läcker tårta!

Hoppas du får en fin helg!
Kram /Bea

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gokväll
Nu har 10-öringen ramlat ner
Jätte kram
AnnaMaria

Hajan sa...

lilla vän vilken fin bild på Din kaka,jättevacker,man känner hur god den är.
Jag tror inte det är för tidigt med
julfoton.Här är de flesta träd gula i allafall,bara Alarna som är gröna
men de är ju gröna året om.Här har de redan sålt Jultidningarna,och man
köper och köper.ha det bra

Fågel Blå sa...

Åhhh så mycket fint!
Njuter av dina bilder!
Njut Söndagen
Kramar Kathrine

Ninja sa...

Tittade bara in...

LillaFlisan sa...

Åh, så juligt och vackert! Jag går och längtar så mycket efter julen så dina bilder fick mitt hjärta att ta några extra små skutt av glädje!
Supervackert!

Grattis i efterskott också!

Kram

Flisan

Mamma C sa...

Hoppas din helg har varit toppenfin och bra.
Kram Mamma C

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Man måste ju vara ute i god tid... Jag håller ju på med pyssel inför julmarknaden, och den är ju i mitten av nästa månad, så det går så fort så.
Så mycket vackert då fått in i din butik. Jag blev extra förtjust i det victorianska :))
Kram
MArie