söndag 9 september 2012

Dags att packa väskan...


 ... för tiiiiidigt i morgon bitti åker jag på kurs och blir borta i några dagar, så egentligen borde jag ligga och sova nu ;-). Det är alltid så mycket att göra så jag håller som vanligt på in i det sista! Jag kom hem från affären för en stund sedan och när jag var ute slogs jag av hur ljummet det plötsligt var i luften. Igår däremot var det svinigt kallt rent ut sagt (ursäkta språkbruket ;-), stackars lilla Mollie frös så hon skakade och ville gå in redan efter några minuter. Själv frös jag också, det hade varit lagom att ha på sig vantar och halsduk!

Jag började fota nyheter i eftermiddags, men efter en stund gav jag upp när jag insåg att jag ändå inte skulle hinna lägga in nyheterna ikväll, jag ville prioritera att packa och skicka paket. Det får bli lite nyheter i slutet av veckan i stället :-). Jag har bland annat fått tag på så vackra och STORA tavlor med viktorianska jaktmotiv och hur mycket nysilver som helst!


Med några rosor vill jag önska alla en riktigt fin start på veckan! Tack för att ni tittar in här :-).

Många kramar
Bitte

6 kommentarer:

idémakeriet sa...

Tack vännen för dina söta ord på min blogg.
Har man upplevt så mycket sorg i en sån kort tid är det riktig skönt att få lite tröstande ord.
Kram Gerda

Queen of Kammebornia sa...

Vilka fantastiska bilder! Tack för inspiration!

Hanna sa...

Hoppas att början på din vecka har varit bra.
kram
Hanna

Mamma C sa...

Ha det så bra på din kurs.
Kram mamma C

STENLYCKA sa...

Kram till dig och en trevlig torsdag!
Raina

Hajan sa...

Vilka trevliga motiv på de Engelska tavlorna,
vilken kamera du måste ha,kolla på de fina rosorna som Du tagit.
Mäster foton tycker jag.
hoppas Du har glädje på kursen.
kramar