fredag 18 maj 2012

Med önskan om en trevlig helg!


Kikar in som hastigast för att önska alla en trevlig helg! Jag ska strax bege mig till flygplatsen då jag ska tillbringa helgen i Göteborg. Fina C konfirmerar sig i morgon så det vill jag förstås inte missa! :-)

Idag skiner ÄNTLIGEN solen och när jag gick hem på lunchen kände jag plötsligt doften av ljummet regn (det regnade hela gårdagen och natten), det doftar så mycket härligare än vad iskallt regn gör. Våren är nog äntligen på väg! :-)

Ha en trevlig helg i solskenet!

Många kramar
Bitte

9 kommentarer:

Cattis sa...

Önskar dig en riktigt fin helg!

Kram Cattis

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Hoppas du får en riktigt fin helg i Göteborg!
kram
Marie

Hanna sa...

Så vackert.
Här har vi faktiskt fått lite sol idag och jag är bara så glad för det.
Kram
Hanna

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Trevlig helg till dig också
Kramar
AnnaMaria

Hem Ljufva Hem sa...

Hoppas du får det trevligt i Göteborg.Bor ju bara 3 mil därifrån.
Kram Kicki

Hajan sa...

Hoppas Din helg blev trevli i
Göteborg.
Här har det varit underbart väder i går.Soligt och skönt,men jag tror
inte du har haft samma tur

Helena sa...

Hej! Vilka fina foton du har lagt upp. Norge bilderna är fantastiska. Jag har aldrig besökt vårt vackra grannland, men det står på min "måste" lista. Hoppas du har haft en härlig helg i Göreborg! kram

Mamma C sa...

Hoppas din helg har varit toppenbra i Göteborg.
Kram Mamma C

STENLYCKA sa...

Hej!
Är en dålig bloggvän nu, har svårt att hinna med att titta in till din vackra blogg eftersom arbete, trädgård och familj tar all min tid. Bara så du vet, jag har inte glömt bort dig.
Återkommer längre fram önskar dig allt gott till dess. Njut av härliga maj!
Kram Raina