torsdag 5 april 2012

Och vinnarna är...


Nu har jag hållit er på halster alldeles för länge och nu är det hög tid att presentera vinnarna i utlottningen. Innan jag gör det vill jag tacka alla som ville vara med och som har lämnat så fina kommentarer och hälsningar, samt har länkat och gillat. Tack snälla ni! :-)

Mollie var lottdragerska den här gången eftersom H var bortrest och sonen bor lite för långt bort. Med sin lilla mun drog tog hon lott efter lott ur den höga svarta hatten. Den lott hon drog först vann första pris, den lott hon drog som nummer två vann andra pris och så vidare. Efter de tre första lotterna fick hon sedan dra ytterligare sex lotter.

Första pris - ett presentkort till ett värde av 500 kr hos Aunt Molly's, vanns av Anna med bloggen Hjem Kära Hjem.

Andra pris - ett presentkort till ett värde av 300 kr hos Aunt Molly's, vanns av Kicki med bloggen Hem Ljufva Hem.

Tredje pris - ett presentkort till ett värde av 150 kr hos Aunt Molly's, vanns av Hajan med bloggen Vardagsprat.

Stort grattis till er! Maila mig på info@auntmollys.se för ytterligare instruktioner :-).


Mollie drog som sagt ytterligare sex lotter, för jag har ju lovat att det dessutom skulle delas ut flera extravinster. Extravinsterna blir en överraskning, men jag kan ju hinta lite genom att nämna att jag tycker om att knåpa ihop vackra tändstickaskar... ;-).

De sex som vinner varsin extravinst är:

Noomi B på FB
Leena med bloggen Utomhusliv
AnnaMaria med bloggen Ett rött monogram
Eddan med bloggen Längtan efter vitt inne och grönt ute
Raina med bloggen Stenlycka
Lisbeth med bloggen LissasVita

Stort grattis till er också! Maila mig era adresser på info@auntmollys.se så kommer det ett paket i brevlådan till veckan :-).

Nu ska jag skynda mig ner på stan innan affärerna stänger, men jag kikar in här ikväll igen med en påskhälsning!

Många kramar
Bitte

14 kommentarer:

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

mega SUPER duper happy för o va den lyckliga vinnaren!!

Klem Anna

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

O SÅKLART grattis till de andra vinnarna!!

Klem igen!

Leena sa...

Grattis till er som vann! Men även till mig som vann en av extravinsterna :) Så jättekul! Och tack för en rolig tävling! Bitte!
Glad påsk, alla!

Hem Ljufva Hem sa...

Åååh WOW så kul!!! Slår klackarna i taket!!! Tack Mollie!!!
KRAAAM.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var en duktig Mollie, det ska hon ha en puss från mig för. Stort grattis till alla dina vinnare, vi är många lyckostar.
Glad påskkram
AnnaMaria

STENLYCKA sa...

Tack snälla rara för din lilla överraskning. Stort grattis till alla övriga vinnare!
Ha en fin Påskhelg!
Påskpussar och Kramar
Raina

Bea sa...

Hej!

Först av allt ett stort grattis till vinnarna!

För det andra har jag varit en dålig bloggvän den den senaste tiden, men allt har sin tid!

Så söta bilder som vackraste stilleben!

Önskar dig en riktigt Glad Påsk! Kram /Bea

Hanna sa...

Glad påsk!
Kram
Hanna

Mamma C sa...

Ett stort grattis till de lyckliga vinnarna. Min mamma var en av dem och hon blev jätteglad.
Önskar dig en riktig Glad Påsk.
Kram Mamma C

Anette sa...

Grattis till dom lyckliga vinnarna:)
Tack för en fin utlottning.
Ha en härlig påsk.
Kramen Anette

Här är gudagott att vara ! sa...

Grattis till alla lyckliga vinnare !
Och tack Bitte för den fina utlottningen !
- Jag får trösta mej med den fina kronan jag köpte hos dej ;)
Ha en härlig påskhelg !
Kram Anneli

"Hemmet är min vrå" sa...

Ett stort GRATTIS till vinnarna och tack för en fin utlottning. Vad fina saker du har på din webshop, har spanat in en grej. Glad Påsk kram Mimmi

rosenälvorna sa...

Glad påsk och grattis till alla lyckliga vinnare! Kram Christina

Nyanser av vitt sa...

Grattis till alla dina lyckliga vinnare och tack för en fin utlottning. Ha en mysig påskhelg.
Kram Agneta