torsdag 5 april 2012

Med önskan om en Glad Påsk!


Åh, vad skönt att vi har en långhelg framför oss! :-) Extra härligt är det också att H är hemma igen sedan någon dag tillbaka, jag hade nästan börjat glömma hur han ser ut ;-). Mollie och Noomi blev överlyckliga när vi svängde in på järnvägsstationen, jag hade berättat för dem att vi skulle hämta H, men då visste de med säkerhet att det verkligen var så. De studsade som två små gummibollar på perrongen och H blev mer eller mindre överfallen av dem :-). Ordningen är återställd, flocken är samlad igen!

Jag tänkte avsluta skärtorsdagskvällen med att bläddra i nyaste numret av Jeanne d'Arc Living, sämre kan man ju ha det ;-). Jag hoppar nog över Blåkulla ikväll för grannens svarta katt vägrar följa med i år och själv känner jag mig för trött för ravefest hela natten... 

Önskar er alla en riktigt skön och avkopplande påskhelg! :-)

Många kramar
Bitte

5 kommentarer:

Helen sa...

Hundar är underbara att komma hem till. Man känner sig verkligen efterlängtad. Skönt att få hem H innan påsk.

Det var synd att du inte fick med dig grannens katt till kvällens fest på Blåkulla. Jag hade sett fram emot att få träffa dig där!

Ha en fin påskhelg, vännen!
Kram!

Helena sa...

Härligt att flocken är samlad så att ni får fira påsken tillsammans. Hoppas ni får en skön och härlig helg. Glad påsk! kram

Hanna sa...

Så sött ha en bra dag.
Kram
Hanna

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag var på ravefest, och det var kallt och flyga hem!
Önskar dig och din familj och goa vovvar en skön och Glad Påsk.
Påskpussar till vovvar och kram till dig
AnnaMaria

Lussan sa...

Åh så vacker bild, ha en fortsatt bra påsk!

Kram Lussan