lördag 17 mars 2012

Give Away och 1-årsjubileum


Hej alla rara! :-) Idag har det gått ett helt år sedan jag startade Aunt Molly's och det har minst sagt varit ett intensivt och innehållsrikt år! Jag har så många minnen från året som gått, inte minst från alla härliga "möten" med för mig kända men också helt okända människor som korsat min väg, tack vare butiken. Något som jag ofta gläds över är den enorma respons jag fått och alla fina mail och telefonsamtal gör mig varm i hjärtat.

Att driva eget är ingen dans på rosor, det är långa arbetsdagar och ofta jobb sju dagar i veckan, året om. Ändå gör butiken och jobbet kring den mig så lycklig, för den är min egen skapelse och ger mig utlopp för min kreativitet. Aunt Molly är egentligen min själ: den äldre damen från en svunnen tid som älskar antika bläckhorn, gåspennor och stora plymer, praktfulla 1800-talsserviser, snörkängor och viktorianska hattar, sekelskiftesspetsar, gamla romaner och diktverk, antika oljemålningar... i den här formen kan hon dansa fram i den allra vackraste rosenträdgård :-).


För att fira det här fantastiska året blir det nu en give away. Den vars lott jag drar först vinner ett presentkort till ett värde av 500 kr hos Aunt Molly's. Den vars lott jag drar som nummer två vinner ett presentkort till ett värde av 300 kr och den vars lott jag drar som nummer tre, vinner ett presentkort till ett värde av 150 kr. Jag kommer också att dela ut flera tröstpriser :-). Utlottningen pågår till den 31/3.

Jag gör väl som vanligt: för 1 lott, lämna en kommentar till det här inlägget. För 2 lotter, lämna en kommentar till det här inlägget, samt länka till utlottningen från din blogg (använd valfri bild i det här inlägget). För 3 lotter, lämna en kommentar, länka samt lägg dig som följare av den här bloggen/och eller gilla Aunt Molly's på Facebook. Har du ingen blogg, glöm inte att lämna din mailadress så att jag kan få tag på dig om du vinner!


Jag vill tacka alla kunder, inte minst alla ni som återkommer gång på gång, samt förstås alla ni som läser den här bloggen. Ni är guld värda och egentligen skulle jag vilja ge er alla varsin present, men det blir lite svårt :-). Aunt Molly's är liksom oss alla stadd i ständig förändring, hon formar sig efter utbud och efterfrågan och det är det som gör det hela så spännande. Jag ser fram emot det här året som ligger framför mig, vi får se vart vindarna för mig och Aunt Molly's! :-)

Jag önskar er alla en riktigt fin helg i vårsolen!

Många kramar
Bitte

53 kommentarer:

Leena sa...

Grattis till ditt första år! Jag kan inte fatta att det bara är ett år, din butik har ju hur mycket som helst. Och såklart vill jag vara med i lotteriet, länkar och är följare sedan tidigare. Alltså hela tre lotter, och nu håller jag tummarna!
Ha en skön helg! /Leena

Familjen Zaar sa...

Du har så underbara saker i din butik !
Kram Anki

Renée sa...

Hej! Jag kör på rubbet, länka, gilla på fb, följare och kommentar! Jag gillar din shop stenhårt även om jag aldrig har handlat. Jag fönstershoppar dock ganska flitigt! Grattis till jubiléet och hoppas du fortsätter många år!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis Bitte, och tänk så fort det här året har gått. Du har arbetet upp din butik så fint så du har en av dom absolut finaste av alla. Det är jättespännande och titta på dina nyheter. Såklart jag vill vara med och fira, tar 3 lotter.
Grattiskram
AnnaMaria

Med en doft av lavendel sa...

Hej!
Så klart att jag tar chansen att delta i tävlingen och tar en lott.
kram Annika

Anette sa...

Hallojsan Bitte!!
Stort grattis till ett år ;)
Ja med din härliga butik kan man inte annat än lyckas hi hi så mycke fint.
Jag vill gärna vara med i din give away tar full pott 3 lotter tack:)
Länkar och är redan följare .
Ha de så bäst
Kramen Anette

Anonym sa...

GRATTIS!
Vill gärna ta en lott i din tävling! :)
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Spacegirl sa...

Jag är gärna med, jag tar TVÅ lotter och här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/march/31-mars-giveaway-1.html¨

Spacegirl_@spray.se

Helena sa...

Hej!
Jag vill inte missa en endaste chans att vinna så jag kör på 3 lotter. Önskar dig en trevlig helg och STORT grattis på 1-års dagen! kram

Hem Ljufva Hem sa...

Hej Bitte
Såklart jag vill vara med i din fina utlottning.Jag kniper 3 lotter.
Grattis oxå till ditt 1-årsjubileum och din fina butik.Är alltid så kul att kika in där på dina nyheter...
Kram Kicki.

Älskade pion sa...

Grattis till ditt första år,får nog ta mig en titt in till dig.;)Jag tar två lotter och hoppas på tur.Kraaaaaam Ulrika

♥ årstidens bästa ♥ sa...

Grattis!

Första gången jag är här....ska kolla vidare nu.

Hoppas på tur med en lott1

Kram
Linda

Anonym sa...

Det är klart man vill vara med!
Tar en lott och håller tummarna.
Maria K.

Carina sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med i din utlottning, tar 1 lott.
Kram Carina
kattarsel@live.se

Mamma C sa...

Klart jag vill vara med i din utlottning. Så då blir det tre lotter från mig.
Kram Mamma C

mari sa...

Önskar en lott:)

mari.utan.e@hotmail.se

Anonym sa...

Hej och stort grattis!
Härlig utlottning du har, vill gärna vara med i den...
1 lott tack, förhoppningsvis turlotten..
Ha det så gott i vårsolen (förhoppningsvis) önskar Marie
ragna_marie@hotmail.com

Hajan sa...

Jag tar 2 st. lotter och hoppas på tur.
Hajan.

bittan sa...

visst vill jag vara med , tar 2 lotter .
bittan4@gmail.com

Aquilejans sa...

Grattis till första året!
Jag vill gärna ha 3 lotter.
Kram Malena

idémakeriet sa...

Redan ett År Bitte, tänk vad tiden flyger iväg. Grattis till 1 års födelsedagen.
Jag vill gärna vara med i din fina give away och tar en lott tack.
Ha det så gott.
Kram Gerda

Hemma hos Ingeborg sa...

Grattis till dej och din blogg. Är gärna med i utlottningen . Tar två lotter och hoppas på tur.

Blommiga Rutan sa...

Grattis till 1-åringen!
Hittade din blogg just idag faktiskt!
Och det är klart att jag vill vara med och fira!
Länkar, och blir följare också så att jag inte tappar bort dig i blogguniversum.

Hälsningar Anncathrine

Eddan sa...

Grattis till det första året och lycka till även i fortsättningen!

Jag är gärna med och tävlar och har länkat till tävlingen i vänstra marginalen på min blogg.

Jag är följare och gillar på Facebook sedan tidigare(Anette Kristoffersson)

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Hej
Grattis till ditt jubileum! Tänk vad fort tiden går...
Jag vill gärna vara med i din utlottning, och tar två lotter
Sen undrar jag om du har skickat iväg den lilla pippin? Han har inte kommit ännu, och jag vill bara kolla, så han inte flugit vilse på vägen...
Kram
Marie

Här är gudagott att vara ! sa...

Hej och grattis
-Hittade hit till din blogg genom din webbshop. - Har just gjort en beställning ...Du har väldigt många fina grejer som man skulle vilja ha ♥
Jag vill gärna var med på din utlottning, och tar 3 stycken lotter !
Ha det gott !
Kram Anneli

Millan sa...

Grattis till ditt första år!
Det är första gången jag hittat hit till bloggen och till din webbutik, men där fanns mycket fint som jag skulle vilja ha...
Jag har länkat med bilden på min blogg http://millanigulavillan.blogspot.se/ och även gillat dig på facebook, så jag tar tre lotter och hoppas på tur!!!

Parfymista sa...

Vilken underbar butik du driver!

Jag är gärna med och tävlar med tre lotter. Följer och gillar samt länkar här: http://nummernio.blogspot.se/

Elisabeth McCann
psychedelic6@gmail.com

STENLYCKA sa...

Hej kära vän!
Höll jag på att missa ditt 1-årsjubileum. Tiden har inte riktigt varit på min sida så jag har ej hunnit besöka dig goa Bitte!
Grattis!
Tycker det har varit så härligt att få besöka din underbara butik och klicka hem de mest ljuvliga saker och sedan få ditt paket som du så kärleksfullt har slagit in och där till skickat med en extra liten gåva. Det har varit en stor lycka för mig att jag hittade till dig och din butik! Hoppas du kommer vara kvar länge med både blogg och din underbara butik!
Det är klart jag vill vara med i din generösa utlottning, jag tar tre lotter!
Kram och lycka till i fortsättningen med Aunt Molly´s!!!
Raina

"Hemmet är min vrå" sa...

Hej hej.
Jag tar gärna 3 lotter tack, länkar o blir följare. Ha en fin kväll. Kram Mimmi

Anonym sa...

Hej! Ett stort grattis! Jag tar en lott.Hoppas på tur
mvh. Pernilla
pernillaeriksson1@hotmail.com

Alexandra sa...

Hejsan! Åh så roligt med en tävling!° Jag är gärna med jag tar 1 st lott! Ha det bra
Alexandra
stjarna_93@hotmail.com

Emilias Ljuva Ting sa...

Kul med tävling :) Jag vill såklart vara med och satsar på stort med 3 lotter :)
Håller tummarna och hoppas på tur.

Kram Emilia

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Grattis till ett år!!
jag tar hela paketet = 3 lotter, gillar på fb!

klem Anna

Nyanser av vitt sa...

Hej Bitte,
Jag är gärna med i din fina utlottning och tar tre lotter då jag följer dig samt länkar på min blogg.
Så kul att det går bra för butiken och så himla kul att du kom förbi på mässan. Hoppas vi ses en stund även i augusti.
Sköt om dig och lycka till i fortsättningen också.
Kram Agneta

Bitte sa...

Hej Caroline (vita bergen)!

Vad roligt att du vill vara med i utlottningen!

Kramar
Bitte

Bitte sa...

Hej Spacegirl!

Vad roligt att du vill vara med i utlottningen!

Kramar
Bitte

Sofia sa...

Hejsan!
Fick precis syn på din fina utlottning.... klart att jag också vill vara med! Jag vill ha 2 lotter tack!
Ha det gott,
kraaaaam Sofia

Anonym sa...

Hej! Det här är en helt ny blogg och nätbutik för mig.Så mycket fint.Jag blir bara så glad.Jag tar en lott.
Hälsningar Birgitta

thomas.martensdratt@telia.com

ela sa...

Vilken härlig blogg o butik, nyupptäckt.
Deltar gärna i utlottningen.
Följer din blogg.
mvh
elainesbild@yahoo.se

LissasVita sa...

Grattis till ettåringen....Så klart jag vill delta i din fina utlottning. 3 lotter har jag fått ihop. Kramen Lisbeth

Vitt hus med svarta knutar sa...

Klart jag vill vara med och fira att din fina butik fyller ett år! Tre lotter önskar jag!

Ha en bra dag!
Kram,
Regina

Susanne sa...

Hej Bitte!

Stort grattis till ett år med webbshoppen! Du har så härlig blogg att följa och med saker som bara man bara längtar efter att få förgylla sitt hem med ;-) Önskar en lott.

Hälsar Susanne,
fleurlilium@gmail.com

Bitte sa...

Hej Maria K!

Vad roligt att du vill vara med i utlottningen. Lycka till! :-)

Kramar
Bitte

Bitte sa...

Hej Carina!

Vad roligt att du vill vara med i utlottningen. Lycka till! :-)

Kramar
Bitte

Bitte sa...

Hej Marie och Mari!

Vad roligt att ni vill vara med i utlottningen, lycka till! :-)

Kramar
Bitte

Bitte sa...

Hej Bittan!

Vad roligt att du vill vara med i utlottningen, lycka till! :-)

Kramar
Bitte

Helen sa...

Självklart vill jag vara med i utlottningen!! ( Ute i sista sekunden...) Jag tar tre lotter och håller tummar och tår att jag har turen med mig!
Stor kram!

Bitte sa...

Hej Pernilla och Alexandra!

Vad roligt att ni vill vara med i utlottningen. Lycka till! :-)

Kramar
Bitte

Bitte sa...

Hej Birgitta!

Vad roligt att du vill vara med i utlottningen. Lycka till!

Kramar
Bitte

Bitte sa...

Hej Ela och Susanne!

Vad roligt att ni vill vara med i min utlottning, lycka till! :-)

Kramar
Bitte

Anonym sa...

Hejsan Bitte !
Grattis till ditt jubileum !
Jag vill jättegärna vara med på din fina utlottning.
Tar en lott.Tack !!
Må så gott !!
Många kramar från Caroline
kallstorp1122telia.com

Anna Lantligt på Svanängen sa...

Hej och grattis! Är gärna med med 3 lotter i din fina tävling och önskar er GLAD PÅSK samtidigt! Anna