lördag 31 december 2011

Med önskan om ett Gott Nytt 2012!


Ja, kära vänner, året börjar lida mot sitt slut och ett fantastiskt och innehållsrikt år är snart till ända! Snart är det dags att så smått börja med middagen och dukningen. Vi ska vara hemma på två i år, så det kommer att bli en lugn och skön nyårsafton. Ja, egentligen är vi ju fyra, för vi får inte glömma bort våra två små gullebullar som förhoppningsvis inte blir så rädda för fyrverkerierna i år :-).

Innan jag återgår till mitt, vill jag tacka alla som kikar in här och även tacka alla nya följare! Tack också till er som alltid lämnar så fina kommentarer, även fast jag i perioder själv inte haft tid för bloggen. Ni är så många som under året peppat mig i samband med företagsstarten och sedan skrivit om butiken och länkat till den otaliga gånger. Det har varit en fantastisk stöttning och hjälp i och med att jag tog klivet ut i det okända, utan fallskärm och utan skyddsnät. Av hela mitt hjärta.... TACK! :-) Sist men inte minst vill jag tacka alla fina kunder som handlat av mig under året!

Vi får snart vända blad och påbörja ett nytt kapitel, kanske får vi till och med möjligheten att skriva det själv? Utan tvekan väntar ett nytt år bara bakom hörnet, ett år av nya möjligheter och nya spännande möten :-).

Önskar er alla ett Gott Slut på det gamla året och ett riktigt Gott Nytt 2012!

Många varma nyårskramar
Bitte

10 kommentarer:

Rummet för välbefinnande sa...

En stor varm kram till dig Bitte. Du är en så fin bloggvän och jag önskar dig det allra bästa inför det nya året.

Anette sa...

Gott nytt år vill jag önska dej och tack för den fina hälsningen på mailen<3
Kramen Anette

Ps.boken är underbar :)

Vitt hus med svarta knutar sa...

Tack för dina rara ord hos mig!! Jag har läst om ditt år som snart är till ända och det har varit mycket som hänt...

Nu vill jag önska dig och din familj ett riktigt GOTT NYTT ÅR! och ge de goa vovvarna varsin puss på nosen från mig!
Kram,
Regina

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Tack för hälsning och ett Gott Nytt år för Dig!
Carin

Bea sa...

Hej!
Skönt med en lugn nyårsafton som kan göras festlig ändå.
Hoppas du får en angenäm kväll!

Tack för året som gått och ser framemot ett nytt bloggår med dig och dina vackra inlägg!

GOTT NYTT ÅR ! / Bea

Gunilla sa...

Hej! Har ganska nyligen hittat din fina blogg och den kommer jag att följa, mycket trevlig. Vi har också en lugn och skön nyårsafton med god mat och dryck. Ett riktigt gott nytt år till dig. Hälsningar Gunilla

Bitte sa...

Hej Gunilla!

Tack för din hälsning! Vad roligt att du har hittat till mig, hoppas att vi kan följa varandra under nästa år också! :-)

Önskar dig och de dina ett riktigt Gott Nytt 2012!

Nyårskramar
Bitte

Lisa-Maja sa...

Ja det är spännande med det nya året, men jag blir alltid lite vemodig så här innan tolvslaget, resumerar inom mig och tänker mycket på dom som inte är med oss längre, främst då mina föräldrar.

Jag önskar Dig ett riktigt Gott Nytt År med nya möjligheter och utmaningar.

kram lisamaja

Sjöboden sa...

Gott nytt år!
Oj vad mycket som hänt under 2011 och vad du har varit duktig med webbutiken och allt! Du tar så fina bilder, bilden med lila rosor är ljuvlig!!

kram Caroline

Lussan sa...

God fortsättning på det nya året!

Kram Lussan