fredag 2 december 2011

Med önskan om en fin helg!


Idag lugnade allt ner sig utanför fönstret, himlen klarnade upp, solen tittade fram och stormen drog vidare. Vilken härlig dag, man kan tro att vi är inne i oktober när man tittar ut! :-)

Idag har jag till och med kunnat fota lite, vilket har varit svårt den senaste veckan eftersom det har varit så otroligt mörkt. Några nyheter kommer ut i butiken under eftermiddagen, sedan ska jag skicka en hoper paket igen. Jag tänkte försöka jobba undan lite idag, för i morgon ska jag unna mig att vara helt ledig! :-) Jag ska bara ta det lugnt och mysa med Mollie och Noomi, kanske baka lite, ta en långpromenad och andas in den friska höstluften... ja, är H hemma kommer jag säkert att mysa med honom också, men när vädret är så här fint är risken stor att det blir älgjakt i morgon för hans del ;-).


Det känns lite som att det här är lugnet före stormen ;-). Nästa vecka kommer att bli intensiv, både för att jag vill göra fint och JUL överallt tills sonen kommer hem nästa helg, men också för att jag ska vara med på julmarknad den 11/12. Det är en hel del som måste fixas inför marknaden, inte minst alla tändsticksaskar och annat som ska knåpas ihop :-).

Ha en riktigt fin helg!

Många kramar
Bitte

6 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Tänkte på dig förut, har tagit nya foton av Amos. Han är en väldigt fotogenic liten hare.
Önskar dig en fin helg också
Kramar
AnnaMaria

Hanna sa...

Vackra bilder.
Kram
HAnna

Helena sa...

Vilka vackra bilder!! Särskilt det översta är helt fantastiskt, vilken fin krona!

Här har det också varit ljust och fint idag, men bara ett par plusgrader och blåsigt. Önskar dig en trevlig fredagskväll och att du får mysa med både vovvarna och mr H i morgon. Kram

Viola sa...

Det är bråda tider inte bara för tomten, men känns ända som min stressigaste tid är över, är ju massor som ska förberedas när man har julmarknad, så nu känns det faktiskt helt okej :) ha en skön helg, kramen

Nyanser av vitt sa...

Så härligt med julmarknad men en hel del förberedelser förstås. Ha en jättefin helg.
Kram Agneta

Allis sa...

Hej!
Det känns som evigheter sen som jag kikade in hos dig... men här är lika mysigt som vanligt ;))
Hoppas du fick dig lugna och vackra dag igår som du önskade för du verkar ha fullt upp framöver.
Önskar dig en fin adventshelg tillbaka :D
Kram Allis