fredag 23 december 2011

God Jul!


I morse var jag uppe med tuppen, liksom igår morse och mötte den vackra blå timmen. Speciellt gårdagen blev fantastisk rent vädermässigt - all blötsnö hade frusit till över natten och träden var vita. Det var klart och soligt och snön gnistrade på marken, jag kände nästan lite julstämning ;-). Idag har det regnat och blåst så träden är inte vita längre, men vi har fortfarande lite snö kvar på marken.

Så är den snart här... julafton, jag tror aldrig att en december har gått så här fort! Jag kan inte fatta att det snart är julafton, tack och lov är alla julklappar inköpta, men alla är inte inslagna än ;-). Två små fröknar trippar omkring och gäspar och gäspar av otålighet över de paket som ligger under granen och väntar på att få öppnas.... åååh, så länge man måste vänta! :-) 

Jag vill önska alla som kikar in här en riktigt God och fröjdefull Jul! Ha nu en riktigt härlig och avkopplande julhelg så hörs vi snart igen :-).

Många varma julkramar
Bitte

7 kommentarer:

Hem Ljufva Hem sa...

Tack detsamma Bitte.
Kramizar.

Vitt hus med svarta knutar sa...

December gick alldeles för fort...som jag kommenterat på någon blogg så letar jag fortfarande efter en adventsstjärna som jag alltid brukar ha i köket, men hittar jag den nu är det för sent att sätta upp den. Hör hur regnet plaskar utanför fönstret, all snö är nog borta när jag vaknar i morgon bitti.

Nu önskar jag dig och din familj en riktigt GOD JUL!

Varma kramar,
Regina

Helena sa...

God Jul!! Och visst är vi väl lyckligt lottade som får ha lite vitt på marken! Det gör så mycket för känslan. Fast jag har inte riktigt fattat ändå att det är julafton. Kram

hemma hos lilla mej sa...

Tassar in och önskar dej och familjen en riktigt
♥GOD JUL ♥
Julkramar Rita ♥

Loppan sa...

Vilka fina luckor du visat!
Önskar dig en God Jul!! Kramar Maria

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

God Jul Bitte, hoppas du får en härlig julafton.
Julkramar och julpussar
AnnaMaria

Leena sa...

God Jul! Du har verkligen mysiga saker och luckorna har varit såå frestande! Vi hade också snö ända tills igår, nu i natt har den nästan töat bort.