onsdag 14 december 2011

Dagens lucka - Lucka nr 14


Wine Bag av fuskpäls i en vacker ljus nyans. Vinpåsen är fodrad invändigt med brun velour och knyts med två bruna mockaband. Den är stor och rymlig och även större flaskor än en "vanlig" vinflaska får plats i den. Man kan också använda den som ett extra värmande lager utanpå termosen på vinterutflykten!

Vinpåsen är en jättefin gåbortspresent tillsammans med en flaska vin eller glögg nu under vinterns alla stora helger - jul, nyår och trettondagshelgen. Ordinarie pris är 169 kr, idag kostar den 99 kr! Erbjudandet gäller endast idag och så långt lagret räcker.

Du hittar vinpåsen HÄR.

Ha en fin onsdag! :-)

Många kramar
Bitte

2 kommentarer:

Hem Ljufva Hem sa...

Hej
Hur har du det?
Igår åskade det och blixtrade det här rejält och blåste upp ngt enormt.
Riktigt otäckt,verkar inte vara ngn ordning på vädrets makter alls.
Blev lite sugen på glögg nu efter ditt inlägg här,hehe,inte smakat ngn än...
Kram och fin vecka.

Nyanser av vitt sa...

Hej Bitte
ja tiden flyger iväg och jag hinner normalt inte heller med bloggen som jag vill men har ju varit hemma några dagar och då tog jag mig tid. Jag hinner få iväg dina saker innan helgen så maila vad du vill ha så ordnar vi det.Vi butiksägare får väl hjälpas åt lite :O)
Sköt om dig
Kram Agneta