lördag 26 november 2011

En liten lördagshälsning


Idag kikar jag bara in en snabbis för att önska alla en fin lördag! Jag sparar adventshälsningen till i morgon :-). Jag ska alldeles strax bege mig iväg, men kommer väl hem i eftermiddag igen. Då ska jag varva ner med lite nyinköpt julmusik och adventspynta och pyssla på och bara ha det mysigt.

Det milda vädret håller i sig, igår fick jag nästan vårkänslor! :-) Det kommer då sannerligen att bli en annorlunda första advent, i alla fall när det gäller vädret...

Ha en fin lördag!

Många kramar
Bitte

Bilden i inlägget kommer från Olsson & Jensen.

9 kommentarer:

STENLYCKA sa...

Kram och en go lördag på dig ♥♥♥
Jag måste berätta en rolig sak för dig. I går var jag inne på en loppis i min stad och där i en glasmonter, i den brukar man har lite finare saker, står underdelen till soppterrinen Spets som du har locket till. Tror du jag blev glad... det är bara förnamnet. Nu har jag underdelen och nu har jag beställt överdelen av dig + en lite sak till mig som jag tänkte ha på mig till jul.
Önskar dig en fin dag!
Kram igen från Raina

Jenny sa...

Ha en superdupermysig dag du med, det låter som det =)
Kram Jenny

Hanna sa...

fina bilder.
Kram
Hanna

Hem Ljufva Hem sa...

Önskar dig detsamma.En mysig lördagskväll.Tyvärr är jag ingen julmänniska.Men det blir så kanske när man lever ensam.Njuter av 2 lediga dgr nu,jobbar 2 till sedan långledig igen...det är lyx...
Ska ge mig ut i lördagsträngseln nu och fylla på skafferiet en aning ;))
Varm kram Kicki & Olga

Helena sa...

Ja tänk dig, 20 graders temperatur skillnad motför i fjol den här tiden... visst är det väl lite märkligt. Önskar dig en härlig 1:a advent! kram

Systrarna Karlsson sa...

Vilka vackra ljusstakar,,,

Önskar dig en härlig första advent och hoppas att det inte blåser för mycket på dig, för här blåser det rejält och mer ska det komma sägs det...

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Klockan är snart 9 och här är 9 grader plus nu, men jag ska ut på vägarna sen så jag tycker det är bra. I fredags fotade jag ute, och vet du, det blev inget bra utan snö. Kom på att jag hade en burk fusksnö, och hokuspokus fick jag rimfrost...hihi.
Ha en fin söndag denna 1:a advnet.
Kramar
AnnaMaria

Mamma C sa...

Hade 11 grader nu när jag gick ut med prinsessan. Visst det blåser en hel del men inga kyliga vindar. Lite konstigt är det allt, när det nu är 1:a advent.
Kram Mamma C

STENLYCKA sa...

Önskar dig en underbar adventssöndag!
Ha den bästa dagen ♥
Kram Raina